Salam Aleykoum,
Ik draaide mij om en zag Khadija. Maar wat doet zij hier? Het is niet om slecht over haar te praten ofzo maar ze is wel verdikt. Mhm ze kwam naar binnen.
Khadija: Salam Aleykoum.
Die: Wa Aleykoum salam.
Dybril: Alles goed Khadija? Lang geleden dat ik u niet meer heb gezien.
Khadija: El Hamdoulillah en ik was in Duitsland daarmee.
Dybril: Wat deed je in Duitsland?
Khadija: Ik had wat vakantie nodig.
Dybril: Ah oké. Mory kom is met mij naar buiten. We moeten praten.
Mory: Oké.
Mory en Dybril gingen naar buiten. Khadija ging naar Anaas en gaf hem een knuffel. Het deed met wel pijn dat we niet met elkaar spraken. Het ergste van al ze heeft mij amper laten uitspreken en nu komt ze ineens tevoorschijn alsof er niks gebeurd was.
Khadija: Anaas doe dat nooit meer !
Anaas: Niet bang zijn habiba. Ik ga dat nooit meer doen.
Wat?! Sinds wanneer noemt hij haar "habiba". Wollah ik was echt boos.
Ik: Wacht ! Wacht! Sinds wanneer noem je haar habiba?!
Anaas: Wat gebeurt er met u?
Ik: Ik zou dit aan u moeten vragen !
Anaas: Niet beginnen !
Ik herken hem niet meer.
Ik: Ben je serieus bezig?
Anaas: Ja !
Ik: Dat is omdat zij hier nu is daarom praat je zo tegen mij !
Anaas: Je praat tegen mij precies alsof ik een hond ben en dan verwacht je dat ik zal zwijgen !
Ik: Ik heb altijd respectvol gesproken !
Anaas: Saaf, zwijg gewoon !
Ik: Wollah ik kan er niet meer tegen !
Anaas: Ik ook niet ! Praat gewoon niet tegen mij ! Je denkt dat je ik weet niet wat bent !
Ik herkende hem zelfs niet meer. Wat was er met hem gebeurd? Waarom deed hij ineens zo tegen mij? Ik had op dat moment echt zin om te huilen. Ik besloot om naar buiten te gaan, want ik wou niet voor hun huilen. Ik ging naar buiten en ging zitten en begon te huilen. Ik zag Chloé voorbij komen. Ze kwam naast mij zitten.
Chloé: Wat is er Myriam?
Ik: Ik ben het beu.
Chloé: Leg het is uit.
Ik: Ik heb ruzie met mijn beste vriendin al 2 maanden ofzo, maar die ruzie is voor iets kei doms. Ik heb mijn excuses aangeboden, maar blijkbaar was dat niet genoeg. Awel ze is vandaag ineens op bezoek gekomen alsof er niks gebeurd was. En mijn beste vriend praat tegen mij alsof ik een hond ben.
Chloé: Probeer met u beste vriend te praten.
Ik: Hij maakt mij boos.
Chloé: Misschien heb je iets gedaan dat hij niet leuk vond.
Ik: Nee, ik heb niks gedaan.
Chloé: Probeer met hem te praten. Het komt wel in orde.
JE LEEST
Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te Houden
Teen FictionIk? Ik heet Myriam. Ik ben 17 jaar oud. Ik werd ontvoerd door de problemen van mijn broer, ik werd verraden door mijn eigen bloed en door mijn vrienden. Hoe ga ik dit overleven? Ik heb een heel moeilijke liefdesverhaal gehad maar toch degene die eeu...