Deel 66

3.9K 169 10
                                    

Salam Aleykoum,

Kais keek me vies aan. Hij trok mij aan mijn arm en bracht me even weg van Aymen.

Ik: Doe u handen van mij af ! 

Kais: Kom ! Ik moet echt met u praten ! 

Ik: Ik wil niet praten en ook niet luisteren ! 

Hij trok mij nog verder naar de andere kant wanneer Aymen naar ons toekwam.

Aymen: Begrijp je haar niet ofzo? Ze zegt dat je haar los moet laten !

Kais keek hem van top tot teen aan en zei.

Kais: Wat is u probleem?! Ik ben amper tegen u bezig en je praat ! 

Aymen: Laat haar gewoon los ! 

Kais: Ik laat haar niet los ! Wat ga je doen?!

Aymen: Mij niet boos maken ! 

Kais lachte en liet mij los en ging naar Aymen toe.

Kais: En als ik u boos maak wat gaat er dan gebeuren?! Denk je dat ik bang ben aa hond?!

Aymen: Zwijg liever ! Als je wilt dan doe ik mijn mond open en geloof mij het gaat dan echt niet goed komen !

Ik vond dat raar dat hij deze zin zei, maar ik dacht van laat gewoon ik ga er niet achter vragen ik probeerde hun gewoon te stoppen, want ik had geen zin in een gevecht.

Ik: Doe allebei is normaal ! 

Kais: Zwijg en kom mee ! 

Ik: Nee , ik wil niet met u gaan en met u praten. Heb je gezien wat je gisteren tegen mij zei? Ga maar naar je andere vriendinnetjes ! 

Kais: Weet je wat? Je hebt gelijk, ik ga ! 

Ik: Ja, ja...

Kais: Geniet jij maar van die vuile hond !  

Hij draaide zich om en ging weg.

Ik: Wollah sorry..

Aymen: Waarom verontschuldig je, je?

Ik: Heb je gezien hoe hij tegen u sprak?

Aymen: Allez, maar de volgende keer dat ik hem zie dan leeft hij niet meer.

Ik: Aymen, je gaat echt niet met hem vecht. Laat dat gewoon.

Aymen: Ik begrijp u ook niet wollah.

Ik: Hoezo?

Aymen: Die gast slaat je en scheld je uit en toch blijf je bij hem.

Ik: Laat gewoon...

Aymen: Saaf en naar waar ga je?

Ik: Ik ga deze spullen bij mijn broer afzetten.

Aymen: Wil je dat ik meega?

Ik: Hoe je wilt.

Hij nam een paar zakjes van mijn handen en we gingen naar het appartement van Mory. Ik was bang dat hij thuis zou zijn, maar al een geluk was hij er nog niet. Ik legde de plastieken in de keuken en ging terug naar buiten met Aymen richting naar mijn huis. We gingen op een bank zitten.

Aymen: Je hebt me nog steeds niet verteld waarom die andere hoerenzoon u heeft geslagen?

Ik: Wie?

Aymen: Die ene gast die u op de grond duwde?

Ik: Ah Yassir?

Aymen: Ja.

Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te HoudenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu