Salam Aleykoum
We zagen Mélanie op de grond. Ze was niet normaal aan het bloeien.
Nassim: E bro, wat heb je gedaan?
Mamadou: Ben je zot geworden?
Kais heeft niks gezegd en ging gewoon naar buiten.
Ik, Nassim en Mamadou namen Mélanie uit de kamer van Kais en brachten haar naar haar eigen kamer.
Nassim belde een dokter. Ongeveer 30 min later kwam de dokter aan. Hij controleerde haar.
De dokter: Mélanie bevindt zich in een heel slechte toestand. Ze moet dringend naar het ziekenhuis want het gaat niet goed met haar. Ze ligt in coma dus wat jullie ook zeggen ze hoort jullie niet.
Mamadou, Nassim en ik keken elkaar echt van 'Omg wat heeft Kais gedaan.'
Nassim: Wat?!
De dokter: Ze ligt in de coma.
Ik: Maar dat is onmogelijk.
De dokter: Breng haar naar het ziekenhuis.
Nassim betaalde de dokter. Mamadou nam Mélanie in zijn armen en bracht haar tot de auto. Nassim begon te rijden. De hele rit heeft niemand iets gezegd.
**30 min later**
We kwamen eindelijk aan. Mamadou nam Mélanie terug in zijn handen en we gingen naar binnen. We gingen naar het onthaal en weeral stond daar dezelfde vrouw als de vorige keer.
Nassim: Bel een dokter snel !
De secretaresse: Weeral jullie.
Nassim: Zwijg en haal de dokter !
De secretaresse: Meneer een beetje beleefd blijven.
Nassim: U blijft zagen mevrouw. We hebben een dokter nodig begrijpt u dat niet?!
Ik: Nassim rustig.
Ik(terwijl ik de secretaresse aankeek): Mevrouw kan je gewoon snel een dokter halen.
De secretaresse: Oké.
De secretaresse ging de dokter halen. De dokter nam Mélanie mee voor een aantal controles. Nassim trok me aan mijn arm en bracht me naar buiten.
Ik: Wat doe je?
Nassim: We gaan naar huis.
Ik: En Mélanie?
Nassim: Boeit me niet, de dokter gaat waarschijnlijk de politie bellen om te zien wie dit heeft gedaan en dan zit Kais in de problemen dus we moeten beter gewoon naar huis gaan.
Mamadou: Ja, wil je Kais in het gevangenis zien?
Ik: Nee.
Mamadou: Voila , dus kom.
We gingen naar de auto.
**30 min later **
We kwamen eindelijk aan en zagen Younes in de salon.
Younes: Waar waren jullie?
Mamadou: Ik zou die vraag aan u moeten stellen.
Nassim : Ja, waar was je?
Younes: Ik heb echt een zotte meisje leren kennen, maar niet normaal. We hebben gesproken, beetje gedanst en dan rustig hotel genomen.
Mamadou: Typisch wie is de volgende?
Nassim: Was ze echt lekker ofwa?
Ik: Ik ga naar boven. Ik laat jullie wel praten.
Ik had echt geen zin om naar hun gesprek te luisteren. Ik ging naar boven en keek of Kais in zijn kamer was. Ik zag dat hij er niet was dus ging ik gewoon naar mijn kamer en daar was Kais op mijn bed aan het liggen. Hij was aan het slapen *_*. Ik ging naast hem liggen en sloot mijn ogen dicht wanneer ik een arm om me heen voelde. Ik deed direct mijn ogen weer open.
Ik: Ah, je bent al wakker?
Kais: Ik sliep niet.
Ik: Ah, Kais weet je Mélanie ligt in de coma.
Kais: Boeit me niet.
Ik(terwijl ik hem een kusje gaf): Bedankt om mij te verdedigen lieverd.
Kais(terwijl hij begon te lachen): Iemand is verliefd aan het worden.
Ik: Nee, echt niet.
Kais: Ja, ja...
Ik: Mhm, slaapwel.
We vielen uiteindelijk inslaap.
Ik: Papa ben jij het?
Papa: Ja, ik ben het.
Ik: Ik mis je !
Papa(terwijl hij huilde): Vergeef het me !
Ik(terwijl ik hem in mijn armen nam): Van wat moet ik je vergeven?
Papa: Je zult binnenkort de waarheid weten lieverd. Ik hoop dat je me het ooit zult vergeven.
Ik: Welke waarheid?
Papa: Vergeef me gewoon dat ik tegen je gelogen heb.
Ik: Maar over wat heb je gelogen?
Papa: Het spijt me Myriam.
Toen ging mijn vader ineens weg.
Ik werd ineens wakker en had allerlei vragen. Over wat had hij het? Voor wat moet ik hem vergeven?
Uiteindelijk viel ik terug in slaap.
**1 maand later**
Er is niks speciaals gebeurd. Ik ben nog steeds samen met Kais. Over Mélanie hebben we niks meer gehoord. Het enige wat we weten is dat ze nog steeds in de coma lag ze lag. Aan een kant was dat goed want ik had niemand die de hele tijd achter me was.
**In de vel van Kais**
Eerlijk met Myriam gaat het echt goed. Ik ben echt serieus geworden in deze relatie. Ik denk dat ik haar echt leuk begin te vinden.
Mhm we zaten allemaal samen in de salon gewoon rustig aan het praten. Wanneer mijn gsm begon te bellen. Ik keek naar de naam en het was ...
Wie denken jullie dat het is?
Wordt vervolgt...
JE LEEST
Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te Houden
Teen FictionIk? Ik heet Myriam. Ik ben 17 jaar oud. Ik werd ontvoerd door de problemen van mijn broer, ik werd verraden door mijn eigen bloed en door mijn vrienden. Hoe ga ik dit overleven? Ik heb een heel moeilijke liefdesverhaal gehad maar toch degene die eeu...