Salam Aleykoum,
Ik kon niks doen behalve terugtrekken.
Ik: Maar Mo met wat ben je bezig?
Mo(terwijl hij lachte): Geef toe. Je vond het leuk?
Ik: Mo ik heb wel een relatie !
Mo: Doe rustig.
Ik heb zelfs niet meer geantwoord. Ik ben gewoon weggegaan.
Kais kwam naar me toe en trok me aan mijn haren.
Mo: Hallo baas.
Kais: Zwijg ! Als je haar nog één keer aanraakt zal je zien !
Kais ging naar zijn auto. Hij trok nog steeds aan mijn haren. Hij gooide mij in de auto en begon te rijden. Hij was echt boos. Ik kon dat echt zien. Hij keek me zelfs niet aan. Eerlijk opdat moment was ik echt bang.
Ik: Ka..Ka..Kais?
Ik: Kais?
Kais antwoordde gewoon niet. Hij parkeerde zich in een parking.
Kais: Wat is jou probleem?! Ik dacht dat je serieus was. Maar je bent gewoon als alle andere niks waard ! Een pop die we gewoon kunnen misbruiken !
Ik: Maar..
Kais: Zwijg wollah ! Ik heb gewoon zin om jou te slaan.
Ik: Maar..
Kais: Ik zeg zwijg ! Ik probeer goed te zijn, mijn best te doen en uiteindelijk bedank je me zo !
Ik: Maar hij heeft mij gekust ! Je zag het toch?
Kais: Kan mij niks schelen ! Je kon hem wegduwen ! Weet je wat? Het is gedaan. Jij en ik zijn gewoon niet gemaakt voor elkaar.
Ik(terwijl ik tranen begon te krijgen): Ben je serieus bezig?
Kais: Ja ! Je hebt gespeeld awel dan speel ik nu ook ! Nu dat ik goed bezig was heb jij alles verpesten ! Stap uit !
Ik: Ben je echt serieus bezig?
Kais: Zie je me lachen?! Vertrek !
Ik ben gewoon uit zijn auto gestapt. Hij deed zijn raam naar beneden en zei tegen mij.
Kais: Wanneer je mij tegenkomt dan moet je gewoon naar de grond kijken.
Toen ging hij ervandoor.
Ik ging op een bank zitten en begon te huilen. Eerlijk ik heb dit keer toch niks gedaan? Waarom gebeuren alleen bij mij zo'n dingen. Uiteindelijk is het ook mijn schuld. Als ik Mo nooit had gekust op dat feestje dan was het nu allemaal niet gebeurd. Hij heeft mij echt zomaar achtergelaten. Ik weet amper waar ik ben.
Ik moest iemand bellen. Dybril? Nee, hij zou vragen wat ik hier doe en waarom dat ik niet met Khadija ben. Mory? Nee hij zeker niet. Khadija? Ze heeft amper een auto dus gaat niet.
Maar wie kan ik toch bellen?
Anaas natuurlijk. Ik belde Anaas op.
Anaas: Hallo.
Ik(terwijl ik huilde): Anaas kom mij halen alsjeblieft.
Anaas: Waarom huil je? Waar ben je?
Ik: Ik ben zo bij een parking.
Anaas: Is er tegenover de parking geen stadion?
Ik: Jawel.
JE LEEST
Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te Houden
Teen FictionIk? Ik heet Myriam. Ik ben 17 jaar oud. Ik werd ontvoerd door de problemen van mijn broer, ik werd verraden door mijn eigen bloed en door mijn vrienden. Hoe ga ik dit overleven? Ik heb een heel moeilijke liefdesverhaal gehad maar toch degene die eeu...