Deel 49

4.3K 202 12
                                    

Salam Aleykoum,

**In de vel van Myriam**

Ik werd wakker in een donkere kamer. Ik denk dat ik in de kelder was. Er was alleen maar vodka,... en een fiets. Ik was gewoon op de grond. Ik voelde mij echt zwak.

De deur ging open en er kwam een man naar mij toe.

De man: Alles goed prinsesje?

Ik: Waarom hebben jullie mij ontvoerd?

De man: Zwijg ! 

Ik: Nee, ik ga niet zwijgen ! Je hebt mij ontvoerd en ik mag niet vragen waarom ! Denken jullie dat ik een speelgoed ben ofzo?

Hij tilde mij op en nam mij vast aan mijn nek.

De man: Je gaat nu zwijgen ! Denk je dat ik een hond ben om zo tegen mij te praten ! Ik zeg het u nu al ik ben niet u hond Kais die alles doet wat je zegt of vraagt.

Ik begon te panikeren. Ik had ineens vragen in mijn hoofd. Hoe kent hij Kais? Waarom heeft hij mij ontvoerd? Wat gaat hij met mij doen? Ik had echt veel vragen.

Ik: Laat mij los ! 

Hij liet mij los, maar niet op een rustige manier. Mijn hoofd botste tegen de muur en ik viel op de grond.

Ik: Hoe ken je Kais?

De man: Praat niet over hem !

Ik: Jawel !

De man: Zwijg ! Weet je ten eerste wie ik ben?

Ik: Nee..

De man: Ik ben Ayoub. Nabil ken je waarschijnlijk ook, de broer van u vriendje? Mijn broer was alles voor mij ! Ik zou mijn leven kunnen geven aan hem, maar nu is hij dood en dat komt allemaal door die hoerenzoon van Nabil ! 

Ik: Allah Y rahmo..

Ayoub: Doe niet alsof het jou iets kan schelen ! 

Ik: Maar wat heb ik hier mee te maken?

Ayoub: Kais heeft de persoon waaraan ik het meest gehecht was, pijn gedaan ! Awel dan doe ik hetzelfde. Hij is gehecht aan u dus daarom ben je hier ! Iedereen die Kais kent zal zien ! Nu gaat hij is voelen hoe dat dat is om iemand kwijt te raken.

Ik stond op en ging dichterbij Ayoub staan.

Ik: Maar ik heb daar helemaal niks mee te maken ! Ik en hij zijn niks meer van elkaar dus laat mij gaan ! 

Ayoub: Roep nog één keer tegen mij en ik zweer het u ik vermoord je ! Dan kan je eindelijk naar u ouders toe, dat is toch hetgeen dat je wilde ! 

Hoe weet hij wat er met mijn ouders is gebeurd? Hij maakt mij bang...

Ik ging lopend naar hem toe en begon hem te slaan.

Ik(terwijl ik tranen begon te krijgen): Niet over mijn ouders beginnen aa vuile hond ! Wie ben jij om over hun te praten?!

Ayoub nam een pistool uit zijn jas en richtte het naar mij toe.

Ayoub: Herhaal dat is ! 

Ik: ....

Ayoub: Herhaal ! 

Ik: ...

Ayoub: Ineens is het stil hé.

Ik panikeerde waardoor ik meer en meer begon te huilen.

Ayoub: Stop met huilen ! 

Ik: ...

Ayoub(terwijl hij lachte): En hoe voelt het om achtergelaten te worden door jou familie? Niet weten wie echt is en wie niet?

Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te HoudenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu