Salam Aleykoum,
**Nog steeds in de vel van Myriam**
Ik ging dus naar beneden en zag dat de deur van de villa niet op slot was. Ik ging even snel naar de WC en daarna verliet ik de villa. Onderweg zag ik een prachtige zwembad, maar ja ik had daar niet de tijd voor.
Ik ging tot aan het hek waar de porties stonden om te bewaken. De sleutel van het hek zat vast en er was geen portier aanwezig. Ik zat 2 min ongeveer op de grond en probeerde voor een oplossing te zoeken. Ik had plots een idee. Als ik over het hek klim dan kan ik er toch door? Ik begon te klimmen wanneer ik iemand zag kijken. Het was Kais die vanuit het raam naar buiten keek.
Ik was zo bang dat ik sneller begon te klimmen tot ik erdoor heen geraakte. Ik begon heel hard te lopen, maar Kais stond al achter mij te lopen. Ik wist niet dat hij snel over een hek kon klimmen of heeft hij het gewoon geopend. Ik begon steeds sneller te lopen wanneer ik een groep gasten zag, één van de jongens nam me vast.
De eerste jongen: Jongens we gaan fun hebben vandaag.
De 2de jongen: Inderdaad jongens.
De 3de jongen: Hmm.. je bent wel lekker.
Ze begonnen me overal aan te raken waardoor ik niet normaal begon te schreeuwen.
Ik: Laat mij met rust ! Iemand help alsjeblieft !
**BAM**
1 van de jongens viel op de grond en zat vol met bloed. Ik draaide me om en zag Kais met een pistool in zijn handen. Hij begon tegen iedereen te schieten.
Ik begon naar Kais te lopen en verstopte mij achter hem. Alle jongens waren op de grond en bloeide.
Kais nam mijn hand vast en bracht mij terug naar de villa zonder een woord te zeggen. Uiteindelijk kwamen we aan. Ik wist goed genoeg dat het niet gedaan was. Hij begon natuurlijk weer te roepen en te zagen.
Kais: Neem je mij voor een debiel ofzo?!
Ik: Nee.
Hij nam mijn hand en bracht mij terug naar de kelder. Terug naar de plaats waar ik was.
Ik: Nee, nee alsjeblieft ik zal alles voor je doen ! Breng mij daar gewoon niet naartoe !
Kais: Alles wat ik wil?
Ik: Ja.
Kais: Oké, ga naar mijn kamer.
Ik: Euuh...waarom?!
Kais: Je gaat met mij slapen.
Ik(terwijl ik lachte): Beste grap ooit. Ik slaap echt niet met jou.
Kais: Dat zullen we nog is zien.
Hij nam mijn hand en sleurde mij tot aan zijn kamer. Toen we binnen waren sloot hij de deur dicht. Terwijl hij op zijn bed lag bleef ik rechtstaan en keek ik wat rond.
Kais: Kom naast me liggen of ga je de hele avond recht staan?
Ik: Ik ga niet met mijn trainingspak slapen. Laat mij naar mijn kamer gaan, ik ga gewoon een pyjama nemen.
Kais: Je gaat echt niet uit deze kamer. Neem gewoon een short en een T-shirt uit mijn kast.
Ik nam een short en een T-shirt uit zijn kast.
Ik: Kais, sluit je ogen.
Kais(terwijl hij begon te lachen): Beste grap ooit.
Ik: Ik ben serieus, je wilt mij toch hier hebben dan moet je ook iets voor mij doen. Sluit je ogen gewoon.
Ik kleedde mij uit. Ik deed zijn short en T-shirt aan. Het rook echt naar zijn parfum. Zo lekker **__**. Ik was klaar en ging op een stoel zitten.
Ik: Je mag je ogen weer openen.
Kais(terwijl hij zijn ogen weer opendeed): Kom naast me liggen.
Ik: Nee, vergeet het maar.
Kais: Pech voor u. Ik ga niet blijven zagen.
Kais begon in slaap te vallen en ik ook maar ja, op een stoel slapen is niet echt comfortabel.
**Paar uren later**
Ik werd wakker en zag dat ik naast Kais lag op het bed. Pff... Wat is er gebeurd?!
Ik(terwijl ik hem wakker schudde): Kais sta op !
Kais(terwijl hij zijn ogen openen deed): Wat is er?!
Ik: Kais zeg niet dat er iets gebeurd is deze avond?
Kais: ...
Wordt vervolgt...
JE LEEST
Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te Houden
Teen FictionIk? Ik heet Myriam. Ik ben 17 jaar oud. Ik werd ontvoerd door de problemen van mijn broer, ik werd verraden door mijn eigen bloed en door mijn vrienden. Hoe ga ik dit overleven? Ik heb een heel moeilijke liefdesverhaal gehad maar toch degene die eeu...