Salam Aleykoum,
Ik draaide me om en zag Anaas...
Ik: Wat doe je hier?
Anaas: Myriam we moeten praten. Je weet zelf dat ik er niet tegen kan wanneer we ruzie hebben.
Ik: Ja ik ook... Ik heb een beetje overdreven daarjuist.
Anaas: Inderdaad.
Myriam: Terug goed tussen ons?
Anaas: Ja. Kom hier.
Anaas gaf me een knuffel.
Ik en Anaas houden te veel van elkaar. Wanneer we ruzie hebben dan komt het altijd in orde. We kunnen niet zonder elkaar.
Ik: Mag ik je een vraag stellen?
Anaas: Stel je vraag en je zult zien of ik erop zal antwoorden of niet.
Ik: Hoe is mijn broer aan die 150 000 euro gekomen?
Anaas: Myriam beloof me als ik je het vertel dat je niet boos zult zijn?
Ik: Ik beloof je niks ! Zeg het !
Anaas: Als je me het niet belooft dan vertel ik je zeker niks.
Ik: Oké. Ik beloof je het.
Anaas: Eigenlijk.. Ik en Mory hebben een bank overvallen.
Ik: Maar zijn jullie gestoord?!
Anaas: We hadden geen andere keuzen. Als we dat niet hadden gedaan dan was je daar nog steeds met die vieze gasten !
Ik: Ja en. Het zijn goeie mensen !
Anaas: Kifesh goeie mensen? Je kent hun nog niet goed genoeg dan.
Ik: Mij niet boos maken oké !
Anaas ging op de trappen zitten.
Anaas(terwijl hij zucht): Wollah, Myriam je bent echt verandert.
Ik: Nee. Ik ben nog steeds hetzelfde.
Anaas: Nee.. Voor dat je werd ontvoerd hadden wij echt een goeie band.. Precies een getrouwde koppel. Nu we zien elkaar amper 5 min en we maken al ruzie.
Ik: Oooh Anaas. Ik ben pas vandaag aangekomen. Ik heb een beetje rust nodig enz.. Ik had het echt niet gemakkelijk deze maanden. Je weet goed genoeg dat je nog steeds mijn beste vriend bent. Voor mij betekent gij nog steeds evenveel als ervoor nog steeds mijn man !
Anaas: Hetzelfde voor mij ! Vertel is wat is er daar allemaal gebeurd?
Ik ging naast hem zitten.
Ik: **Ik heb hem alles verteld ook van ik en Kais**
Anaas: En ben je nu samen met Kais?
Ik: Ja.
Anaas: Je moet het uitmaken wollah. Hij is niet degene die je nodig hebt. Hij is een drugsdealer ik weet niet of je het goed beseft. Denk goed na Myriam, ik wil je gewoon niet gekwetst zien.
Ik: Nee, Anaas hij is echt niet zo geloof mij ! Met mij is hij anders !
Anaas: Gewoon niet te snel gaan schat. Mentaal is hij nog maar een kind als hij elke meisje kan krijgen dan is hij blij. Vergeet niet dat is een jongen. Dat is niet hetzelfde als bij een meisje. Meisjes kunnen bij 1 jongen blijven, maar wij jongens meestal gaat dat niet.
Ik(terwijl ik op stond): Ja, ik ga erover nadenken. Ik moet naar huis voor dat mijn moeder hier nog ga panikeren.
Anaas stond op. Ik gaf hem een knuffel.
Ik: Ik hou van je !
Anaas: Ik ook van jou !
Ik ging naar mijn huis. Mijn moeder deed de deur open.
Mijn moeder: Je bent wel lang weg gebleven.
Ik: Ik sprak me Khadija je kent dat wel.
Mijn moeder: Jou broers zijn in hun kamer kom.
Ik: Heb je hun verteld dat ik hier ben?
Mijn moeder: Nee.
Ik: Saaf dankje.
Ik deed mijn schoenen uit en ging naar de kamer van mijn broer Dybril.
Ik hoorde ook Moussa in zijn kamer. Ik had wel stress ik wist niet waarom. Mhm.. Ik klopte aan de deur.
Dybril: Wie is het?
Ik deed de deur open. Mijn broers waren echt geschrokken, ze stonden op en gaven mij een dikke knuffel. Eerlijk dat deed me echt goed om mijn broers terug te zien.
Dybril: Myriam ben jij dat echt? Ptn ik ga je nooit laten met deze hoerenzonen.
Ik(terwijl ik begon te lachen): Ja, ik ben het.
Moussa: Ik heb je echt gemist zus !
Ik: Ik heb je ook gemist, mijn Bighead !
Hij lachte.
Dybril: Sinds wanneer ben je terug?
Ik: Vanaf deze morgen.
Moussa: Mama, heeft ons niks gezegd kifesh?
Dybril: Ja, inderdaad.
Ik: Ik heb gezegd tegen haar dat ze niks moest zeggen.
Dybril: Waarom?
Ik: Om jullie te verassen.
We spraken gewoon tussen ons wanneer mijn moeder ons riep voor het eten. Niemand sprak aan tafel. Echt een rare sfeer. Ik heb het gevoel dat iedereen iets voor me verbergt. Ik weet het niet. Misschien denk ik dat gewoon ofzo.
Na het eten hielp ik mijn moeder met de keuken. Ik ging daarna naar boven. Ik deed mijn pyjama aan en ging op mijn bed liggen. Ik nam mijn gsm in mijn handen en zag dat ik een bericht had van...
Wordt vervolgt...
JE LEEST
Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te Houden
Teen FictionIk? Ik heet Myriam. Ik ben 17 jaar oud. Ik werd ontvoerd door de problemen van mijn broer, ik werd verraden door mijn eigen bloed en door mijn vrienden. Hoe ga ik dit overleven? Ik heb een heel moeilijke liefdesverhaal gehad maar toch degene die eeu...