Deel 6

6.7K 306 52
                                    

Salam Aleykoum,

**Nog steeds in de vel van Myriam**

Het was Kais. Hij kwam naar me toe en trok mijn gsm uit mijn handen. Hij begon met Anaas te praten.

Kais: Met wie spreek ik?

Anaas: ....

Kais: Zwijg ! Ik raak haar aan wanneer ik wil !

Anaas:...

Kais: Dat kan mij niet schelen ! Zeg tegen haar broer dat hij het geld moet meenemen anders ziet hij haar nooit meer !

Hij hing op en kwam naar me toe.

Kais: Op de hoofd van mijn moeder als één iemand nog belt dan leef je niet meer ! Denk je dat ik zo dom ben om niet langs te komen? Wil je spelen? Dan gaan we spelen aa hoer !

Na deze zin verliet hij de kamer.

Ik zat in de kamer vast voor minstens 2 dagen zonder te eten of te drinken. Ik kon zelfs niet douchen.

In die tijd haatte ik deze gast want ik begreep niet waarom hij mij dit had aangedaan?! Ik wist zelfs niet waarom ik daar was, maar met de tijd ben ik veel te weten gekomen en geloof me jullie zullen echt wel in schok zijn. Wacht maar af...

Ik lag op het bed omdat ik mij niet zo goed voelde wanneer er een gast naar binnen kwam.

**Beschrijvingen **

Kais: Hij is ook een moelat. Hij heeft groene ogen. Hij is best wel groot en gespierd. Ik ga niet liegen, maar hij is wel mooi.

** Einde van de beschrijvingen**

De persoon kwam naar binnen met een bord en 2 flessen Fanta's. Hij gaf het bord en de drankjes aan mij. Ik ga eerlijk zijn ik had het gewoon uit zijn handen getrokken, omdat ik zo'n honger had.

Ik: Bedankt.

...: Geen probleem.

Ik: Waarom ben ik hier eigenlijk?

...: Ik mag daarop niet antwoorden.

Ik: Wie ben je eigenlijk?

...: Ik ben Nabil, de broer van Kais.

Ik: Ah oké.

Ik: Euuh.. Nabil zou ik misschien in bad mogen omdat ik ja...

Nabil(terwijl hij begon te lachen): Ja, ga maar.

Ik stond op en hij gaf mij een trainingspak.

Ik: Euuh Nabil? Ik ben wel een meisje. Ik draag normaal gezien geen trainingspak zeker niet van een jongen.

Nabil: Ah oké, wacht ik kom zo terug.

Hij ging weg en kwam terug met een mini rokje. Alle ja, kunnen wij dat eigenlijk een rok noemen het leek eerder op een onderbroek. Hij bracht ook een topje en hakken.

Ik: Ben je serieus bezig? Ik ga dit echt niet dragen ! Ik ben geen hoer, ik zeg je het nu al !

Nabil: Ten eerste roep niet tegen mij ! Ik ben u vriend niet ! Je wou toch andere kleren awel hier.

Ik: Ik vroeg je gewoon geen trainingspak.

Nabil: Je geeft me echt hoofdpijn.

Ik: Mhm... strijk de trainingspak dan maar.

**Beschrijving**

Nabil: Hij is een moelat. Hij heeft bruine ogen. Hij is gespierd en is ongeveer 1 m 75.  

**Einde van de beschrijving**

Ik ging naar de badkamer en sloot de deur op slot. Ik kleedde mij uit en zag dat mijn lichaam vol zat met blauwe plekken. Putain, heeft Kais dit allemaal gedaan? Ik bleef maar naar mijn eigen te kijken. Ik zag er echt niet uit... Mijn oog was letterlijk blauw...Die pijn die ik heb geleden was niet normaal.

Mhm ik ging onder de douch staan en waste me. Ik droeg de kleren die Nabil mij gegeven had en ik kamde mijn haren. Ik ging uit de badkamer en ging naar beneden om Nabil te gaan zien.

Ik zocht Nabil en daar zag ik hem op de zetel met een meisje op zijn schoten. Ze waren aan het kussen.

Ik ging dichterbij staan.

Ik: Nabil !

Hij reageerde niet en bleef verder doen.

Ik: Nabil !

Ze keken me allebei aan en het meisje begon te praten.

...: Zie je niet dat we bezig zijn?

Ik: Er zijn kamers om zo'n dingen te doen.

...: Waarom doe je alsof je heilig bent?! Iedereen heeft u waarschijnlijk al gehad.

Ik: Ik zal maar zwijgen als ik jou was ! Heb je gezien hoe je, je kleedt ? Je respecteert jezelf niet eens ! Iedereen heeft me al gehad?! Laat me niet lachen ! Probeer mij alsjeblieft niet met u te vergelijken en spreek mij nog één keer zo aan en je krijgt gratis een plastische chirurgie !

Iedereen keek ons aan, maar het kon mij niks schelen. Ze sprak me precies aan alsof ik haar vriendin was ofzo.

Uiteindelijk stond ze op en gaf ze mij een lap. Op dat moment zelf was ik best geschrokken. Ik werd daardoor echt boos waardoor ik haar begon te slaan. Ik zag dat ze begon te bloeien maar het boeide me niet, ik bleef verder doen.

De mensen probeerde ons uit elkaar te halen, maar het lukte hun niet. Het was precies of ik bezeten was. Ik bleef verder doen tot dat ik een stem hoorde.

...: Wat gebeurt er hier allemaal?!

Wordt vervolgt...

Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te HoudenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu