Salam Aleykoum,
Kais: Myriam, ik ga kort en bondig zijn eigenlijk wil ik iets serieus met u beginnen.
Wat?! Heb ik net gehoord wat ik al sinds een tijdje wou horen?
Ik: Kais, je hebt al iets met Mélanie.
Kais: Ze kan me niks schelen ! Ik ben gewoon met haar samen om van haar te profiteren.
Ik: Maar denk je dat ik al die gruwelijke momenten zomaar kan vergeten? Wanneer je me sloeg enz...
Kais: Het spijt me Myriam.
Kais die sorry zegt. Dat had ik nooit verwacht.
Ik: Ik vergeef je het, maar ik vergeet het niet.
Kais: Dus je wilt iets met me beginnen?
Ik: Op één voorwaarden.
Kais: Welke?
Ik: Dat je het uitmaakt met Mélanie. Ook al was je er niet echt mee samen hoe je zelf zegt.
Kais: Geen enkel probleem.
Ik: Oké, ik accepteer het dan.
Kais: Oké ! Je bent van mij en alleen van mij ! Als een gast je aanspreekt dan vermoord ik je !
Ik: Hetzelfde voor mij !
Kais(terwijl hij begon te lachen): Wat ga je doen?
Ik: Je ziet zult het dan wel zien. By the way mag ik je een vraag stellen?
Kais: Hangt af welke vraag.
Ik: Waarom heb je mij ontvoerd?
Kais negeerde gewoon mijn vraag.
**10 min later**
Na 10 min stopte we voor een hotel.
Ik: Eeuh.. wat doen we hier? Moeten wij niet terug naar de villa?
Kais: Nee, we gaan hier slapen. Stap uit.
We stapte uit de auto en gingen naar de balie.
De vrouw: Hallo meneer en mevrouw. Kan ik jullie helpen?
Kais: Goedenavond mevrouw, ik zou graag een kamer willen hebben voor deze nacht.
De vrouw: Ik zal is zien of er nog plaats is.
Kais: Oké.
De vrouw keek op haar computer.
De vrouw(terwijl ze de sleutel gaf): Er is nog 1 kamer beschikbaar. Op de 3 de verdieping aan de rechtse kant vinden jullie, jullie kamer. Nummer 33.
Kais: Oké, bedankt.
We gingen naar ons kamer. Kais opende de deur en het kamer was echt niet normaal mooi **__**.
Ik ging naar de badkamer en nam een douch. Ik had mijn pyjama niet bij waardoor ik aan Younes vroeg of hij het wilde brengen. Hij vond het natuurlijk raar want hij wist niet wat er tussen mij en Kais was, maar ik wilde het ook niet vertellen, ik vond dat Kais het moest zeggen.
Terwijl Kais aan het douchen was werd er op de deur geklopt. Ik deed de deur open en het was Younes.
Ik: Bedankt Younes. Je bent de beste !
Younes: Weet ik, maar wat doen jullie hier?
Ik: Ik weet het ook niet.
Younes: Ja, ja.
Ik(terwijl ik lachte): Ga nu maar.
Younes: Mhm tot nog is.
Ik: Ja, tot morgen !
Ik deed de deur dicht en deed mijn pyjama aan en ging op het bed zitten. Ik dacht nog steeds over het zelfde onderwerp na. Waarom werd ik ontvoerd?
*15 min later**
Kais kwam naar buiten en kwam naast me liggen.
Kais(terwijl ik begon te lachen): Gaat het al beter? Want u gezicht ziet er nog steeds niet uit.
Ik(terwijl ik begon te lachen): Kijk naar u eigen. Je hebt geen schrammen en je ziet er al niet uit.
Kais nam mijn handen vast en zei.
Kais: Zeg 'Kais je bent de mooiste jongen die ik ken.'
Ik: Droom maar verder.
Kais: Zeker?
Ik: Ja.
Kais begon mij te kietelen waardoor ik niet kon stoppen met lachen.
Ik(terwijl ik nog lachte): Kais, stop !
Kais: Zeg dan 'Kais je bent de mooiste jongen die ik ken.'
Ik: Oké stop met mij te kietelen en dan zeg ik het wel.
Kais: Oké, zeg.
Ik duwde hem en stond op.
Ik: Kais, de lelijkaard.
Kais kwam naar me toe en duwde me tegen de muur.
Kais( terwijl hij naar mijn lippen keek): Ik ben lelijk?
Ik: ...
Ik had amper de tijd om iets te zeggen dat hij mij kuste. Mijn hart begon sneller te slaan. Ik had echt kriebels in mijn buik. Kennen jullie dat gevoel? Ik voelde me echt goed vanbinnen.
Kais: Je vond het leuk hé?
Ik begon rood te worden, maar al een geluk kon je dat niet zien dankzij mijn huidskleur.
Ik: Nee, ze.
Kais: Leugenaar.
We gingen terug op het bed liggen en legde mijn hoofd op zijn borstkas.
Ik: Kais?
Kais: Ja?
Ik: Vertel het me. Waarom heb je me ontvoerd?
Kais: Wil je het echt weten?
Ik: Ja.
Kais: U broer Mory was één van mijn werkers. Hij zat in mijn groep. Ik vertrouwde hem niet normaal. Hij was precies een broer voor mij. Ik heb die 150 000 euro gegeven. Hij moest die eigenlijk aan Ayoub geven, maar u broer is gewoon met die geld gevlucht. Ik heb die daarna gebeld om te zeggen dat hij mij die geld moest brengen of anders zou ik u ontvoeren. Dus daarom heb ik u ontvoerd.
Ik: Maar ik heb daar helemaal niks mee te maken !
Kais: Niet bang zijn wanneer u broer het geld brengt dan kan je terug naar u prachtige leventje.
Ik: Maar ik wil je niet laten gaan Kais.
Kais: We zullen wel zien wat de mouktab ons brengt lieverd.
Wow wow, droom ik of heeft hij juist lieverd gezegd?
Ik: Kan je, je zin is herhalen?
Kais: We zullen wel zien wat de mouktab ons brengt.
Ik: Leugenaar ! Je hebt op het einde lieverd gezegd.
Kais(terwijl hij begon te lachen): Slaapwel Myriam.
Ik: Slaapwel Kais.
Zo vielen we in slaap.
Wordt vervolgt...
JE LEEST
Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te Houden
Teen FictionIk? Ik heet Myriam. Ik ben 17 jaar oud. Ik werd ontvoerd door de problemen van mijn broer, ik werd verraden door mijn eigen bloed en door mijn vrienden. Hoe ga ik dit overleven? Ik heb een heel moeilijke liefdesverhaal gehad maar toch degene die eeu...