Salam Aleykoum,
**Nog steeds in de vel van Myiram**
Kais: Ça va storen wij jullie niet ?
Mamadou: Ah ja, Kais ik moet je straks even spreken over je weet wel wat.
Kais: Oké.
We namen plaats aan tafel en begonnen te eten.
Younes: Wanneer komen Nabil en Hakim terug?
Kais: Ik weet het niet want voorlopig gaat het niet goed met Ayoub.
Younes: Wat is er met Ayoub?
Kais: Ik vertel u dat straks.
Younes: Oké.
We aten gewoon verder.
Nassim: Mannen jullie hebben een afleveringen gemist.
Younes: Serieus? Wat is er gebeurd?
Mamadou: Vertel.
Ik keek naar Nassim van dat hij niks moest vertellen over mij en Kais.
Nassim: Nee, nee niks.
Mélanie: Kais en Myriam waren samen.
Ptn waarom moet ze altijd praten?
Ik: Waarom doe je jou mond open?!
Mamadou en Younes waren in schok.
Mamadou: Ah en jullie vertellen ons niks.
Younes: Ja, ze houden het voor zichzelf.
Kais: Ah mannen dat is verleden tijd.
Op dat moment had ik echt een steek in mijn hart precies dat iemand dat echt letterlijk deed.
Mélanie: Inderdaad en iedereen wist toch al da dat niet lang zou duren.
Wollah ze maakt me boos. Rustig blijven. Rustig blijven Myriam.
Ik: Hou je mond !
We waren allemaal klaar met eten. Mélanie ging naar boven. Kais en Younes gingen FIFA spelen en Mamadou en Nassim gingen naar buiten voor ik weet niet wat.
En ik? Ik ben gewoon naar mij kamer gegaan. Enkele minuten later viel ik op mijn bed in slaap.
**1 uur later**
Ik werd wakker en ging naar beneden om iets te gaan drinken. Ik ging naar beneden en zag Younes en Kais praten in een kamer.
Younes: Ewa je was samen met Myriam en je zegt niks tegen mij?
Kais: Als ik met haar samen was dan was da gewoon om van haar te profiteren. Je weet wel...
Wat?! Is hij series bezig? Hij is niks waard ! Gewoon om van mij te profiteren?! Wilt hij spelen? Dan gaan we spelen !
Younes: Je overdrijft dat is echt een goeie meisje.
Kais: Kan mij niks schelen.
Ik voelde al tranen door mij wangen heen liepen. Ik deed mijn tranen snel weg en ging naar de keuken om een fles Oasis te gaan halen. Ik ging terug naar mijn kamer wanneer Mélanie naar binnen kwam.
Ik: Wat wil je?
Mélanie: Ik zei het je toch of je het wou of niet ik ging Kais terug winnen op één of andere manier.
Ik: Mélanie als ik u 1 ding kan zeggen je bent zwaar verandert ! Toen ik je had ontmoet was je ik weet niet hoe lief en nu? Ik herken je zelfs niet meer.
Mélanie: Jij begon ! Je wist goed genoeg dat ik met Kais samen was en toch begon je een relatie met hem achter mijn rug.
Ik: Stop ! Ten eerste wou hij iets met mij beginnen niet ik. Ik had dat geaccepteerd en nu heb ik spijt ! Mélanie wordt wakker hij wilt alleen van je profiteren begrijp je dat niet ofzo?
Mélanie: Je bent gewoon jaloers.
Ik: Je laat mij echt lachen.
Mélanie (terwijl ze naar buiten ging): Kais is van mij, stop dat goed in u hoofd !
Deze meisje is echt niet normaal !
Mhm deze avond is er niks gebeurd. Kais en ik keken of spraken elkaar niet aan. Mélanie nam er misbruik van omdat ik toch niks te zeggen had, we zijn niet meer samen dus ze mag eigenlijk doen wat ze wil.
**De volgende morgen**
Ik werd wakker en ging naar de badkamer. Ik nam een douch en deed men kleren aan.
Ik ging naar beneden en daar zag ik Mélanie en Kais kussen. Pijn, pijn, pijn, pijn, pijn....
Wordt vervolgt...
JE LEEST
Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te Houden
JugendliteraturIk? Ik heet Myriam. Ik ben 17 jaar oud. Ik werd ontvoerd door de problemen van mijn broer, ik werd verraden door mijn eigen bloed en door mijn vrienden. Hoe ga ik dit overleven? Ik heb een heel moeilijke liefdesverhaal gehad maar toch degene die eeu...