Salam Aleykoum,
**In de vel van Myriam**
Ik: Papa ik mis je, sinds dat je weg bent is mijn leven compleet verandert.
Mijn vader: Blijf sterk, mijn dochter !
Ik(terwijl ik begon te huilen): Papa ik heb geen kracht meer om sterk te blijven. Ik ben altijd sterk geweest tegenover iedereen, maar vanbinnen ga ik kapot.
Mijn vader: Ik weet dat het niet gemakkelijk is lieve schat, maar je moet sterk in u schoenen staan !
Ik: Ik ben het beu papa. Altijd als het Vaderdag is sluit ik me op in mijn kamer en bekijk ik al onze souvenirs. Papa kom gewoon terug ! Ik heb je nodig !
Mijn vader: Ik weet dat je gekwetst bent en je niet meer goed voelt, maar veeg je tranen weg en blijf sterk ! Maak mij trots ! Ook al is het voor mij voorbij je moet verder gaan.
Ik: Papa het is echt moeilijk voor mij. Je weet niet de pijn die ik vanbinnen voel. Je bent de man van mijn leven en het zal altijd zo blijven. Ik wou dat je me zag opgroeien en dat je aanwezig zou zijn op de dag van mijn verjaardag.
Mijn vader: Het is de mouktab lieverd.
Ik: Waarom? Waarom sterven de goeie mensen als eerst?
Mijn vader nam mij in zijn armen en zei.
Mijn vader: Myriam beloof mij 1 ding.
Ik: Alles wat je wenst.
Mijn vader: Beloof me dat je voor je moeder zal zorgen. Dat je sterk blijft en dat je stopt met huilen omdat ik weg ben. Je weet goed genoeg dat ik altijd naast je sta.
Ik: Ik hou van je papa. Het heeft geen nut da ik sterk blijf. Ik kom naar jou, zo gaan we nooit meer uit elkaar.
Mijn vader: Nee, lieverd. Het is nog geen tijd. Je zult inshallah trouwen en kinderen krijgen. Stop met mensen uit te schelden, het brengt je nergens naartoe, maar iets dat je zeker niet mag vergeten laat je niet doen door anderen. Ik hou van je lieve schat.
Hij gaf me een kus op mijn voorhoofd. Mijn vader begon meer en meer te verdwijnen waardoor ik begon te roepen.
Ik: Papa laat mij niet alleen ! Ik heb je nodig !
Op dat moment werd ik wakker. Ik zag dat Kais naast me was. Niet letterlijk naast me, maar wel in mijn buurt. Hij lag te slapen op de stoel.
Ik: Kais !
Ik:(terwijl ik op zijn schouder sloeg): Kais !
Kais(terwijl hij zijn ogen deed): Myriam, alles in orde?
Ik: Waarom doe je ineens zo lief tegen mij?
Kais: Je geeft echt hoofdpijn. Ik probeer lief te zijn en je duwt me zomaar weg.
Ik: Ja, het gaat goed met mij. Wat is er eigenlijk gebeurd?
Kais: Eeuuh... Myriam je zat wel in de coma voor ongeveer 1 maand.
Ik: Ik hoop dat dit een grap is?!
Kais: Nee.
Ik: Wat? Ik heb 1 maand in de coma gezeten door jou ! Ik haat je !
Kais: Zwijg ! Je moest maar niet graaf doen !
Ik: Verlaat mijn kamer !
Hij verliet de kamer zonder mij te slaan.
Ik ben mijn leven beu ! Mijn vader, de liefde van mijn leven, ik mis hem echt heel erg. Ik wil hem echt terug bij me hebben ! En blijkbaar lag ik een maand in de coma. Ik ga eerlijk zijn ik moest beter doodgaan... Al deze miserie is voor niks nodig, mijn moeder is waarschijnlijk erg bezorgd.
Ik: Papa, ik zal me nooit laten doen door wie dan ook. Je hebt gevraagd om te stoppen met huilen en dat ik sterk moet blijven, maar het is veel te moeilijk voor mij. Jou kusjes, knuffels, gerechten, geur mis ik. Ik mis gewoon alles aan u. Ik hou van je papa !
Ik stond op en ging naar de kast om wat kleren te zoeken. Ik deed de kast open en zag heel veel kleren. Ik nam een paar kleren en ging mij wassen. Ik kleedde mij om en kamde mijn haren. Na dit ging ik naar beneden, naar de salon.
Ik zag 4 jongens. Ze waren koffie aan het drinken waardoor ik naast hun ging zitten.
De jongens: Hoe heet je?
Ik: Myriam.
De jongens: Hmm mooie naam.
Ik: Dank u.
De jongens: Hoe oud ben je?
Ik: 17.
De jongens: Welke origine heb je?
Ik: Ik ben Senegalees.
De jongens: In elke geval je ben echt mooi.
Ik: Dank u.
Ik vond die jongens echt wel lief. We begonnen meer en meer te praten. Ik ga jullie hun even beschrijven.
**Beschrijvingen**
Nassim: Hij is 24 jaar oud. Hij is Algerijns. Hij heeft blond haar en bruine ogen. Hij is echt lang en breed.
Younes: Hij is 20 jaar oud. Hij is afkomstig van Tunesië. Hij heeft groene ogen en bruin haar.
Mamadou: Hij is 25 jaar oud. Hij is Congolees. Hij is best wel lang. Hij heeft bruine ogen en zwart haar.
Hakim: Hij is 24 jaar oud. Hij is van een Marokkaanse afkomst. Hij is echt dun. Hij heeft groene ogen en licht bruin haar.
**Einde van de beschrijvingen**
Ik: Waar is Nabil?
Mamadou: Hij is op missie met Kais, ze komen zo terug.
Ik: Ah oké, waar zijn de andere jongens naartoe die ik één maand geleden heb gezien?
Younes: Ze zijn naar een andere villa gegaan.
Ik: Oké.
Nassim: Waarom stel je die vraag? Heb je voor iemand geflasht ofzo?
Ik: Nee, je bent echt gek. Ik heb voor niemand geflasht kleintje.
Nassim(terwijl hij begon te lachen): Ik, klein?
Hij begon achter mij te lopen waardoor ik harder moest lopen. Op een bepaald moment viel ik dus gewoon op de grond.
De jongens(terwijl ze begonnen te lachen): Heb je gezien hoe je bent gevallen?!
Op dat moment kwam Kais en Nabil naar binnen.
Wordt vervolgt...
JE LEEST
Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te Houden
Teen FictionIk? Ik heet Myriam. Ik ben 17 jaar oud. Ik werd ontvoerd door de problemen van mijn broer, ik werd verraden door mijn eigen bloed en door mijn vrienden. Hoe ga ik dit overleven? Ik heb een heel moeilijke liefdesverhaal gehad maar toch degene die eeu...