Deel 69

3.6K 166 29
                                    

Salam Aleykoum,

Ik: Nabil, zeg dat dit een grap is?

Nabil: Nee, ik ben serieus.

Ik: Nee ptn ! Hij mag mij niet alleen laten, hij mag mij dit niet aandoen ! 

Nabil: Het spijt me wollah.

Ik: Nabil, doe iets ! Help mij om hem terug naar hier te brengen.

Nabil: Maar wat wil je dat ik doe? Hij is mehajek teleurgesteld.

Ik: Ik weet het ik moest niet naar haar luisteren, maar toen ze zei dat ze een kind had met hem was ik kapot. Ik werd zot dus ik wauw tegen niemand praten en Kais deed ook ineens geheimzinnig waardoor ik iets vermoedde, maar blijkbaar was er niks.

Nabil: Je moest voor één keer is naar hem luisteren. Hij wauw echt het goede doen met u.

Ik: Ik weet het..

Nabil: En kifesh pas na 1 maand en half hebt gij dat door.

Ik: Ik kon het niet weten.

Nabil: Hso?

Ik: Ik lig in het ziekenhuis.

Nabil: Kifesh je ligt in het ziekenhuis?! Welke?!

Ik: Ziekenhuis ******.

Nabil: Ik kom.

Ik: Nee, maar de bezoekuren zijn voorbij. Die gaan u niet naar binnen laten.

Nabil: Niet bang zijn.

Bip Bip Bip

Hij haakte af. Hij denkt toch niet dat hij naar binnen ga mogen komen. Mhm ik wachtte op hem. Op een moment zag ik ineens Nabil naar binnenkomen. Hij is best veranderd. Hij was vermagerd en hij had ook een langere baard. Het was wel mooi.

Ik: Hoe ben je naar binnen gekomen?

Nabil: De verpleegsters hebben mij doorgelaten. Gij weet niet ik ben charmant.

Ik: Haha hoper.

Nabil: Ik kan er niks aandoen dat ik een mooie man ben.

Ik: Het is beter als gij zwijgt.

Nabil: Mhm wat doe je hier?

Ik: Ik heb een accident gehad, dus ik lach blijkbaar 1 maand en een half in de coma.

Nabil: Kunt gij niet rijden ofzo?

Ik: Ik was niet aan het rijden. iemand heeft me overgereden.

Nabil: Normaal gezien stoppen mensen en kijken ze eerst uit, ik weet niet.

Ik: Dat is niet mijn schuld dat ik ineens werd gebeld en ineens achter kwam dat u broer zogezegd een kind had. Ik was zo boos en droevig tegelijkertijd dat ik zelfs niet weet wat ik heb gedaan. Tot ik hier ben belandt.

Nabil: Heeft die hoer Chloé u gebeld?

Ik: Ja.

Nabil: Als ik haar vind dan leeft ze niet meer.

Ik: Ze kan mij niet meer schelen. Ik wil gewoon Kais.

Nabil: Wollah, ik heb alles gedaan, maar hij wauw echt niet blijven.

Ik: Maar alsjeblieft Nabil doe iets. Ik moet hem terug winnen. Ik ga zot worden zonder hem.

Nabil: Wat wil je dat ik doe?

Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te HoudenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu