Salam Aleykoum,
Hij keek me vies aan.
Mory: Ik wist dat je een hoer was !
Ik: Ik ben geen hoer !
Hij trok aan mijn haren en duwde mij op de grond.
Mory: Zwijg ! Vanaf vandaag ben je mijn zusje niet meer !
Ik: Ik heb niks gedaan ! Je bent echt gek geworden !
**BAM een lap **
Mory: Denk je dat onze ouders trots op u zouden zijn als ze dit zouden weten?! Nhel sheitan, je maakt mij belachelijk !
Ik(terwijl ik begon te huilen): Begin niet over onze ouders ! Ik heb niks gedaan, ik zweer het je !
** BAM een boks**
Mory: Spreek mijn naam zelfs niet uit !
Ik: Maar Mory..
Mory: Ik zei tegen u dat je mijn naam niet moest uitspreken ! Je bent gewoon een hoer geworden ! Mijn vriend Mehdi van Lyon had dus gelijk !
Wat?! Wacht? Hoe kent hij Mehdi? Hij heeft over mij gelogen ! Hij wou me zelfs verkracht !
Ik: Dat is niet waar wollah !
Mory: En het ergste van al is dat je samen bent met mijn grootste vijand !
Ik: Hij is je grootste vijand niet !
Mory: Je verdedigt hem nog, wacht maar !
Hij nam mij vast en begon mij te slaan. Ik had niet normaal veel pijn. Ik smeekte hem, maar hij bleef maar verder doen. Ik begon te bloeien. Hij begon verder te doen maar hij zag dat ik niet meer kon ademen , dus stopte hij.
Mory: Je bent mijn zusje niet meer ! Je bestaat niet meer voor mij ! Kais gaat niet meer leven wacht maar !
Hij verliet het huis en ging naar buiten. Ik bleef op de grond liggen en mijn gezicht zat vol met bloed. Ik begon te huilen. De deur ging open en het was Dybril. Hij kwam lopend naar me toe.
Dybril: Wollah ik ga hem vermoorden ! Niet bang zijn zusje !
Ik kon niet meer ademen..
Dybril: Rustig Myriam !
Ik begon alles dubbel te zien waardoor ik flauw viel.
**In de vel van Dybril**
Ik was rustig in de shishabar wanneer Anaas mij belde.
Ik: Hallo !
Anaas: Alles goed ofwa?
Ik: El Hamdoulilah met u ?
Anaas: Ça va.
Ik: Nog steeds in Lyon?
Anaas: Ik ben juist terug met u kleine zus.
Ik: Ah dus ze weet dat je leeft?
Anaas: Ja.
Ik: Ze is dan terug thuis?
Anaas: Ja.
Ik: Saaf bedankt voor alles broeder.
Anaas: Geen probleem. Is normaal.
Ik: Mhm ik laat je.
Anaas: Beslama.
Bip Bip Bip
JE LEEST
Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te Houden
Teen FictionIk? Ik heet Myriam. Ik ben 17 jaar oud. Ik werd ontvoerd door de problemen van mijn broer, ik werd verraden door mijn eigen bloed en door mijn vrienden. Hoe ga ik dit overleven? Ik heb een heel moeilijke liefdesverhaal gehad maar toch degene die eeu...