Salam Aleykoum,
**Nog steeds in de vel van Myriam**
Mo: Alles in orde baas?
**BAM Kais sloeg Mo waardoor hij op de grond viel.**
Ik: Maar ben je zot ofzo?
Kais: Jij moet je mond houden !
Kais: Het feestje is gedaan iedereen naar huis !
Iedereen begon weg te gaan. Hij trok mij aan mijn haren en sleurde mij naar zijn kamer. We gingen naar binnen en sloot de deur dicht.
Ik: Kais laat mij los ! Ten eerste we zijn niet meer samen dus je hebt daarop niks meer te zeggen !
Kais: Kifesh we zijn niet meer samen? Ik zeg je wanneer het gedaan is oké !
Maar hij is niet normaal.
Ik: Je schaamt je niet om Mélanie voor mij te kussen neen? Je denkt toch niet dat ik jullie gesprek niet heb gehoord die van u en Younes. Je bent gewoon een player die niks waard is !
Kais: Ben ik een player?
Ik: Ja !
Hij nam me vast en gooide mij tegen het bed en begon me te slaan. Ik kon er niks tegen doen omdat ik niet genoeg kracht had als hem. Ik begon te bloeden aan mijn neus en aan mijn mond.
Ik(terwijl ik bibberde): Kais stop alsjeblief.. Kais je doet me pijn. Wil je me vermoorden? Stop alsjeblief.
Hij keek me echt vies aan en stopte. Hij ging naar buiten en deed de deur op slot.
** In de vel van Kais**
Het feestje was echt aangenaam er waren echt veel mensen bij. Ik zat rustig op een stoel met Mélanie op mijn schoten, we waren gewoon onderling aan het praten.
Mélanie: Babe kan je alsjeblief een drankje voor mij gaan halen?
Ik stond op en ging naar de bar en daar zag ik Myriam met een andere jongen kussen. Ze wilt dat ik haar vermoord ofwa? Op dat moment wou ik echt alles kapot maken ik ging dichter bij hun staan en dan is er gebeurd wat er moest gebeuren.
Toen ik gestopt was met haar te slaan keek ik haar vies aan. Hoe kan ze iemand anders kussen behalve ik? Ben ik jaloers? Nee nee, kan niet ! Ze zag er ook nog goed uit. Mooie kleren aan echt gewoon prachtig. Droom ik of geef ik haar complimenten. Stop Kais !
Ik ging naar buiten en ging naar de fitnesszaal en probeerde mij te kalmeren. Ik begon de hele tijd op de boksbal te slaan. Ik was alles beu... Ze is elke keer jaloers, elke keer zit ik in de fout. Wesh meent ze dat? Ik ben ook niet perfect. Ik weet niet wat ze van mij verwacht, maar als ze denkt dat ze zo mij kan krijgen voor altijd dan is ze dom. Ze is misschien mooi, schattig, leuk,... maar als haar jaloezie er elke keer zal zijn dan denk ik niet dat we nog lang met elkaar zullen blijven. Nu ligt het aan haar, ik weet niet wat ik ga doen.
Op een bepaalde moment kwam Nassim naar me toe.
Nassim: Kais?!
Ik: Wat is er?!
Nassim: Rusig bro !
Ik: Nee, ik ben mehajek boos.
Nassim: Heb je haar geslagen?
Ik: Ja.
Nassim: En? Wat heb je deze keer bereikt?
Ik: Niks. Het doet me gewoon goed.
Nassim: Het doet je gewoon goed?
Ik: Ja.
Ik sloeg ondertussen de hele tijd tegen de boksbal.
Nassim: Oké. Als je nog steeds je trots op de eerste plaats wilt zetten doe maar, maar de dag dat ze weggaat bij een ander en nooit meer terugkomt dan moet je niet naar mij komen zeker niet naar haar !
Ik: Wat ga ik achter haar lopen? Ik heb haar niet meer nodig ! Je mag haar hebben als je wilt.
Nassim: En weeral zet je, je trost op de eerste plaats.
Ik: Welke trots?
Nassim: Je moet het niet toegeven. Ik weet het al ze !
Ik(terwijl ik lachte): Je weet helemaal niks wollah ! Niks ! Laat me gewoon en ga naar haar toe want ik weet zelfs niet of ze leeft.
Nassim: Als er iets ergs is met haar, wollah dan leef je niet meer !
Ik: Wat ga je doen?!
Nassim: Dat zie je nog wel !
En hij ging weg... Zelfs mijn beste vriend, precies mijn broer zet mij een beetje aan de kant voor een meisje. Kifesh, ik zal zien? Hij denkt hij is ik weet niet wat ! Wollah, we hebben altijd gezegd geen enkel meisje komt tussen ons. Dikke Bullshit ! Mhm...maakt niet meer uit. We zien wat er gaat gebeuren.
**Wordt vervolgt**
JE LEEST
Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te Houden
Teen FictionIk? Ik heet Myriam. Ik ben 17 jaar oud. Ik werd ontvoerd door de problemen van mijn broer, ik werd verraden door mijn eigen bloed en door mijn vrienden. Hoe ga ik dit overleven? Ik heb een heel moeilijke liefdesverhaal gehad maar toch degene die eeu...