Deel 77

3.4K 164 16
                                    

Salam Aleykoum,

**In de vel van Kais**

Ik was in de keuken met Myriam aan het praten wanneer er naar mij werd gebeld. Ik nam mijn gsm en zag dat het Mory was. Ik keek Myriam verbaasd aan.

Myriam: Wie is het?

Ik: Het is u broer, Mory.

Ze keek me geschrokken aan. Ik ging naar mijn kamer en nam op.

Ik: Hallo.

Mory: Ja, met Mory. Is mijn zus bij jou ?!

Ik: Ja,waarom?

Mory: Zeg tegen haar dat ze nu moet komen ! 

Ik: Maar ik wil jou even spreken.

Mory: Over wat?! Wij hebben niks te zeggen.

Ik: Luister gewoon 2 min. We spreken gewoon ergens af en dan praten we als 2 volwassen mannen en je hebt eigenlijk toch geen keus. 

Mory: Hoezo ik heb geen keus?! Je laat mij echt lachen ! Zeg gewoon tegen Myriam dat ze naar huis moet komen want anders gaat ze zien.

Bip Bip Bip

Hij had gewoon afgehaakt. Hij heeft misschien afgehaakt, maar het is nog niet gedaan. Ik ga nog met hem praten.

Mhm ik ging terug naar beneden en deed alsof er niks was. Ik ging op de zetel zitten en begon te denken. Hoe kan ik Mory overtuigen? Ik wil echt met Myriam trouwen. Myriam kwam ondertussen naast mij zitten en keek mij aan. Ik lachte gewoon. 

Ik: Wat is er? Waarom kijk je zo?

Myriam: Wat hebben jullie tegen elkaar gezegd?

Ik: Niks.

Myriam: Maar zeg gewoon ! 

Ik: Ik ga hem straks zien ! 

Myriam: Wat? Nee geen spraken van.

Ik: Waarom niet?!

Myriam: Omdat ik dat zeg, jullie gaan elkaar slaan !

Ik: Je bent gek, wie denk je dat ik ben?

Myriam(terwijl ze begon te lachen): Kais. Daarom zeg ik het juist. Kais is een persoon die graag anderen mensen slaat.

Ik(terwijl ik begon te lachen): Nee, nu zijn dat serieuze zaken. Ik ga gewoon met hem praten.

Ze legde haar hoofd op mijn benen.

Myriam: Kais?

Ik: Wat?

Myriam: Wanneer ga je stoppen?

Ik: Met wat stoppen?

Myriam: Met het dealen van drugs.

Ik: Ik ben al gestopt.

Ze zette zich direct terug recht.

Myriam: Zweer?

Ik: Ja, wollah.

Myriam: Voor altijd?

Ik: Ja, ik wil het beste voor ons en als ik verder zou gaan dan zou het niet goedgekomen zijn.

Ze lachte en gaf mij een kus.

Myriam: Ik ben trots op je.

Ik ga eerlijk zijn ik was echt blij toen ze dat zei.  Jullie vragen jullie waarschijnlijk af wanneer en hoe dat ik gestopt ben. 

Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te HoudenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu