Salam Aleykoum,
**Nog steeds in de vel van Myriam**
We gingen naar de salon en zaten op de zetel. Ik begon met zijn handen te spelen.
Ik: Kais,ik ben bang !
Kais: Waarom?
Ik: Stel je voor dat mijn broer niet van gedachten gaat veranderen? Ik kan niet eeuwig boos blijven.
Kais: Dus je geeft het op?
Ik: Ik heb dat niet gezegd, maar begrijp me. Mijn broers, zijn mijn enige familieleden.
Kais: Niet bang zijn, hij gaat wel van gedachten veranderen. In ieder geval ik ga ervoor zorgen.
Ik: Ik hoop het.
Hij nam mijn gezicht vast waardoor we in elkaars ogen keken.
Kais: Kijk Myriam, ik weet dat ik te veel met jou heb gespeeld. Ik was echt niet gemakkelijk te verdragen zeker met mijn rotte karakter. Daarom wil ik mij verontschuldigen. Sorry voor de keren dat ik je sloeg, jaloers werd ,... Het deed me gewoon pijn om je met Aymen te zien.
Hij maakte een vuist met zijn hand waardoor ik zijn hand vast nam.
Ik: Je moet je niet boos maken. Het is al goed.
Kais: Maar ik kan er niet tegen dat hij tegen je praat.
Ik: Maar hij is gewoon een goeie vriend.
Kais: Je maakt mij boos. Ik heb je 100 keer gezegd dat...
Ik deed mijn hand voor zijn mond en zei.
Ik: Ik weet het, vriendschap tussen een jongen en een meisje bestaat niet, maar Kais als je wilt dat ik jou vrouw wordt dan moet je mij vertrouwen. Ik beloof het je, er is niks tussen mij en Aymen ! Ik hou van je en dat weet je.
Kais: Hou je echt van me?
Ik: Maar stop met die domme vraag te stellen.
Kais: Maar antwoord gewoon.
Ik: Ja, ik hou van je !
Kais: Awel als je echt van me houdt stop dan met hem te praten. Binnenkort word ik inchallah jou man. Ik zou dat niet aankunnen om je de hele tijd met hem te zien dus stop er gewoon mee.
Ik: Maar,ik kan dat niet.
Kais: Waarom zijn we dan nog samen?! Ik vraag je één ding en je wilt dat niet ! Nu dat ik serieus ben en met jou wil trouwen, wil je niks voor onze relatie doen !
Ik: Stop met roepen. Begrijp je dat niet ofzo? Aymen is een belangrijke persoon voor mij. Hij heeft dingen voor mij gedaan die niemand ooit voor mij heeft gedaan. Hij heeft mij met vele dingen geholpen dus ik ga die niet ineens negeren omdat meneertje dat wilt.
Kais: En ik? Ben ik niet belangrijk voor jou? Ben ik niet goed genoeg? Ik heb het gevoel dat je met mij aan het spelen bent, wilt je mij nu pijn zien lijden is dat het?!
Ik: Nee, helemaal niet.
Kais: Ewa,stop dan gewoon met hem te praten.
Ik: Dat haat ik aan jou, je wilt altijd alles voor mij beslissen, maar niet denken dat ik je dat zal laten toelaten.
Hij zuchtte.
Kais: Praat maar met hem, maar als ik te weten komen dat je mij met hem bedriegt dan leef je niet meer ! Ik lach niet !
JE LEEST
Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te Houden
Teen FictionIk? Ik heet Myriam. Ik ben 17 jaar oud. Ik werd ontvoerd door de problemen van mijn broer, ik werd verraden door mijn eigen bloed en door mijn vrienden. Hoe ga ik dit overleven? Ik heb een heel moeilijke liefdesverhaal gehad maar toch degene die eeu...