Deel 37

4.2K 210 9
                                    

Salam Aleykoum,

**Nog steeds in de vel van Myriam**

Ik veegde mijn tranen weg en keek hem aan.

Ik: Wat zei je?

Kais: Niks.

Ik: Nee,nee je zei juist ik hou van je.

Kais: Je hebt het gedroomd. Ik heb helemaal niks gezegd.

Ik keek naar de hand van Kais en zag dat hij meer en meer begon te bloeden.

Ik: Kais, je bloeit.

Ik wou op staan om hem te gaan helpen, maar ik viel direct terug op mijn bed.

Kais: Waarom beweeg je? Blijf liggen.

Ik: Maar ik wou gewoon...

Kais: Zwijg ! Je maakt mij boos voor niks !

Kais verliet ineens de kamer. Hij denkt hij is bij hem om zomaar tegen mij te roepen.

Ik deed te TV aan want ik verveelde me.

**30 min later**

Er kwam een dokter aan met een vrouw naar binnen. Ze had een kleine boekje in haar handen met een pen.

De dokter: Hallo mevrouw B*******.

Ik: Ik denk dat jullie zich hebben vergist. Het is S****.

De dokter: Maar u echtgenoot zei daarnet dat het B******* was.

Wat is hij allemaal gaan zeggen deze debiel.

Ik: Ja, oké.

De dokter: Ik kom gewoon even jou bloeddruk meten en je medicijnen geven.

De dokter gaf mij de medicijnen die ik moest innemen en meet mijn bloeddruk. Hij controleerde nog een paar dingen om zeker te zijn of ik niks had.

De dokter: Jullie zijn aan het genezen mevrouw. Dat is goed nieuws.

Ik: Ah oké.

De dokter: Is dat het enige dat u kan zeggen?

Ik: Denken jullie dat ik een feest ga organiseren ofzo?

De dokter: Maar mevrouw u ging  bijna dood. Je kunt je echtgenoot echt bedanken. Als hij 1 min te laat was dan zou u  waarschijnlijk het niet hadden overleeft.

Ik zal jullie eerlijk zeggen wat de dokter zei kon mij niet echt iets schelen. Het enige wat ik wou is naar mijn ouders toegaan.

Ik: Hmm..

De dokter: Mevrouw we gaan jullie een psycholoog brengen.

Ik: Denken jullie dat ik gek ben ofzo?

De dokter: Het is gewoon het beste . Ik kom straks nog is terug voor een controle.

De dokter verliet de kamer en de pyscholoog kwam naast mij zitten met haar boekje en haar pen.

De psycholoog: Hallo mevrouw B*****.

Ik: Wat wil je?

De psycholoog: Ik wil dat je gewoon over u leven vertelt, waarom hebt u, uw aders geopend?

Ik: Jullie zien mij als een gek persoon yek? Ik ben niet gek !

De psycholoog: Niemand ziet u als een gekke vrouw. Ik wil gewoon weten waarom u dit hebt gedaan.

Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te HoudenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu