Deel 22

4.5K 243 3
                                    

Salam Aleykoum,

Melanie keek me echt zo met een Bitch face jullie kennen dat wel.

Ik negeerde het gewoon en ging gewoon naar de keuken. Ik at mijn boterhammen op en ruimde op.

Younes en Mamadou kwamen naar beneden.

Nassim: Myriam lieverd wilt je mijn eten klaarmaken alsjeblieft.

Younes: Slijmbal.

Nassim: Dat is mijn zus Myriam dus dat mag.

Mamadou: Wil je ook mijn ontbijt klaarmaken?

Younes: Van mij ook.

Ik maakte hun eten klaar en legde het op de tafel en ging naar de kamer van Mélanie. Ik probeerde haar make-up te zoeken in haar kast. Jullie begrijpen later wel waarom.

Ik zocht in haar kast, maar ik vond niks. Dus keek ik in haar nachtkastje en vond daar veel make-up. Ik nam mascara , oogpotlood, rode lippenstift en haar stijltang. Ik ging naar buiten en ging naar mijn kamer. Ik legde de make-up op mijn bureau en de stijltang en ging naar de salon. Iedereen was beneden.

Kais: Jongens gaan jullie naar buiten om eten te kopen voor vanavond.

De jongens: Ja.

Kais: Gaan jullie nu? Zodat we dat erna kunnen klaarmaken.

De jongens: Ja, is goed.

De jongens maakten hun klaar om naar buiten te gaan en ik bleef gewoon aan de kant zitten. De hele namiddag is er niks speciaals gebeurd.

In de avond maakten wij de villa klaar. We gingen ons allemaal klaarmaken en eindelijk besloot Kais mij aan te spreken.

Kais: Myriam je blijft in je kamer oké?

Ik: Saaf.

** 1 uur later**

Ik hoorde wat luidde muziek van beneden en ik wist dat ik daar niet kon blijven. Ik besloot om naar beneden te gaan. Jullie denken toch niet dat ik in mijn kamer ging blijven terwijl meneertje fun had, Ik maakte mij klaar en eerlijk, ik ga niet liegen  maar ik zag er echt mooi uit. Ik heb jullie toch gezegd hij wilt spelen dan speel ik ook. Ik ga er alles omdoen om hem zot te maken.

Ik ging naar beneden en zag veel meisjes en jongens. Ik ging op een stoel zitten wanneer er een jongen naast mij kwam zitten.

De jongen: Ewa Miss. (Miss is zo een Frans woord dat ze meestal gebruiken)

Ik: Alles goed?

De jongen: Ja met jou Miss?

Ik: Ja.

De jongen: Hoe heet je?

Ik: Myriam en jij?

De jongen: Noem mij maar Mo.

Ik: Oké.

Mo: Welke origine heb ?

Ik: Ik ben Senegalees en jij?

Mo: Ik ben een pure Algerijn.

**Beschrijving**

Mo: Hij is 22 jaar oud. Normale lengte. Hij heeft mooie lichte bruine ogen en plat haar.

** Einde beschrijving**

Ik en Mo hadden echt een aangename gesprek. Hij leek een goeie jongen te zijn die zich niet druk maakte om het leven en hij was ook single.

Op een bepaalde moment vroeg hij of ik met hem wou dansen en natuurlijk zei ik geen nee. We stonden op en begonnen te dansen.

Mo: Myriam normaal gezien bent je niet echt mijn stijl qua uiterlijk, maar eerlijk gezegd ik heb een ander gevoel bij u gekregen. Mijn gedachten zeiden je moet met dat meisje praten.

Omg ik wist niet meer wat ik moest zeggen..

Ik: Je lijkt me echt aardig Mo. Echt een persoon die zich niet druk maakt over het leven. Je ben ook schattig ze.

Op dat moment kwam Kais langs ons stappen. Hij bleef maar kijken, dus weten jullie wat ik heb gedaan? Ik heb Mo gewoon gekust, wanneer ik het had gedaan draaide ik me naar achteren want ik wou de zijn reactie zien.

Wordt vervolgt...

Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te HoudenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu