Deel 11

5.4K 268 10
                                    

Salam Aleykoum,

**Nog steeds in de vel van Myriam**

Kais: Ik weet dat niet.

Ik: Nee ptn ! Waarom heb ik met jou geslapen?!

Kais(terwijl hij lachtte): Ik lach maar we hebben niks gedaan.

Ptn is hij serieus bezig?! Hij is echt niet grappig ze.

Ik: Doe de deur open, ik ga douchen.

Kais: Nee.

Ik: Ik lach niet doe open !

Kais: Bolaf dan.

Ik: Ik zou het wel willen, maar jij hebt de sleutels.

Kais(terwijl hij de deur open deed): Je verpest altijd alles.

Ik ging naar buiten en ging naar mijn kamer. Ik nam wat kleren uit de kast en ging me douchen. Ik kleedde me erna om en deed mijn haren goed.

Ik ging naar beneden en zag alle jongens in de salon.

Ik: Dag mijn kleintjes.

Nassim: Ik denk dat ze mij de vorige keer niet goed begrepen heeft.

Mamadou: Kom, wij gaan haar een lesje leren.

Hakim: Ja, je hebt gelijk Mamadou.

Younes: Vind ik ook.

Ik: Zijn jullie serieus bezig?

Mamadou,Younes,Hakim en Nassim gingen naar de keuken. Ze kwamen terug naar me toe met ketchup en mayonaise in hun handen. Ik ging kei snel naar mijn kamer en  sloot mezelf op in de badkamer.

Mamadou: Doe de deur open Myriam.

Nassim: Ze is haar gaan verstoppen.

Younes: Kom mannen we gaan koekjes enz... kopen ik heb echt honger.

Mamadou: Je houdt echt van eten.

Younes(terwijl hij begon te lachen): Ja ze.

Mamadou: Kom we gaan u koekjes halen.

Younes, Hakim en Nassim: Saaf.

Ik hoorde hun naar beneden gaan, maar toch besloot ik de hele dag in mijn kamer te blijven.

Op een moment had ik echt veel honger. Ik had de hele dag niks gegeten waardoor ik mijn hoofd eerst naar buiten deed om te zien of ze daar niet stonden. Ze stonden daar niet waardoor ik naar beneden ging en hun zag. Ze begonnen ketchup en mayonnaise op mij te spuiten.

Ik(terwijl ik al vol zat): Jullie zijn toch niet serieus?! Kijk wat jullie hebben gedaan !

De jongens bleven lachen.

Ik: Jullie zijn echt niet 100.

Toen kwam Kais uit zijn kamer en zei.

Kais: Wat zijn jullie aan het doen? Myriam, je gaat dat hier allemaal opruimen.

Ik: Nee !

Kais: Wat heb je gezegd?!

Ik: Niks.

Kais: Beter.

Kais: Ah ja, ik ben vergeten te zeggen dat Nabil op missie is gaan. Hij is in Duitsland. 

Kais(terwijl hij naar Hakim keek): Hakim, je moet nu vertrekken om hem te gaan helpen.

De jongens: Met wat moet Hakim hem helpen?

Kais(terwijl hij naar me keek): Ik vertel jullie het straks wel want muren hebben tegenwoordig ook oren.

De jongens: Oké.

Kais: Ik heb zin in een chicha.

De jongens: Ja wij ook, als je wilt kunnen we naar de salon gaan.

De jongens gingen naar beneden.

Ik ruimde al deze puinhoop op en om te gaan douchen omdat ik er echt niet uitzag. Ik kleedde mij om en ging naar beneden om te zien wat de jongens deden. 

Toen ik naar beneden ging zag ik dat ze aan het chicheren waren. Ik zag ook een meisje die op de schoten van Kais zat.

Ik keek het meisje aan en zag .....

Wordt vervolgt...

Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te HoudenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu