Salam Aleykoum,
Hij keek uit de deur en zag Chloé. Wat doet ze hier? Denkt ze dat ze niet voor genoeg problemen heeft gezorgd? Ze kwam naar binnen.
Moussa: Wie ben je? Waarom luister je ons af?
Chloé: Euh.. Euh..
Ik: Wat doe je hier aa vuile bitch?! Denk je dat je mij niet genoeg hebt gekwetst?!
Chloé: Luister Myriam, we moeten praten.
Ik: Ik heb al gezegd wat ik moest zeggen !
Chloé: Maar, ik ben nog niet klaar met praten.
Ik: Da kan mij niks schelen ! Bolaf !
Chloé: Maar Myriam...
Ik: Bolaf !
Moussa: Praat rustig, kijk hoe je tegen haar praat. Je overdrijft.
Moussa had Chloé nooit gezien.
Ik: Het is door haar dat ik hier ben belandt en jij vraagt dat ik nog rustig moet praten !
Moussa(terwijl hij Chloé aansprak): Wacht ben jij Chloé?
Chloé: Euh.. Ja.
Moussa ging dichterbij Chloé staan en gaf haar een lap.
Chloé: Maar ben je serieus bezig? Wie denk je dat je bent?!
Moussa: Zwijg gewoon ! Ik zou je normaal gezien moeten vermoorden, maar je hebt geluk dat je een meisje bent !
Chloé: Denk je dat je mij bang maakt?!
Moussa: Je zoekt mij echt ea !
Ik: Laat haar ze is je lappen zelfs niet waard !
Moussa: Je hebt gelijk !
Moussa(terwijl hij Chloé aansprak): Bolaf voor dat ik iets verkeerds ga doen !
Chloé: Ik ga echt niet naar buiten ! Ik ben voor haar gekomen, niet voor u !
Hahah is ze serieus bezig? Ze wilt echt sterven ! Wanneer Moussa boos wordt dan laat maar, zeker als het te maken heeft met zijn gezin.
Moussa: Ik ga haar vermoorden !
Moussa begon haar te slaan. Hij trok aan haar haren. Gaf haar boksen, lappen,...
Moussa: Waarom luister je niet als ik tegen u praat?! Je gaat nu afbollen en als ik u hier nog is zie dan leef je niet meer ! Begrepen?!
Chloé: Ja...
Ze ging naar buiten en Moussa deed de deur dicht. Ik was best in schok, want ik had Moussa nog nooit zo boos gezien.
Moussa: Waarom kijk je zo?
Ik: Heb je gezien wat je haar hebt aangedaan?
Moussa: Dat was nog niks. Ze heeft geluk gehad.
Ik: Ik wist niet dat je zo was.
Moussa: Meestal ben ik niet zo, maar als je mijn gezin iets aandoet of iets erover zegt dan wordt ik zot. En je spreekt haar ook niet meer aan anders leef je ook niet meer.
Ik: Wow rustig. Ik ben nog ouder dan u dus doe maar snel rustig.
Moussa: Ouder of niet, je praat daar gewoon niet meer mee.
Ik: Wie heeft er gezegd dat ik met haar ga praten?
Moussa: Ik waarschuw je gewoon. Op het hoofd van onze vader als je met haar praat dan moet je niet meer tegen mij praten.
JE LEEST
Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te Houden
Teen FictionIk? Ik heet Myriam. Ik ben 17 jaar oud. Ik werd ontvoerd door de problemen van mijn broer, ik werd verraden door mijn eigen bloed en door mijn vrienden. Hoe ga ik dit overleven? Ik heb een heel moeilijke liefdesverhaal gehad maar toch degene die eeu...