Salam Aleykoum,
**Nog steeds in de vel van Myriam**
Kais: Jongens, gaan we vertrekken?
Kais nam Mélanie in zijn armen. We gingen allemaal naar buiten en namen 2 auto's omdat we best met veel waren. In de eerste auto had je Kais, Mélanie en Younes. En in de tweede auto was er Nassim, Mamadou en ik.
We gingen richting het ziekenhuis. Niemand sprak in de auto.
**30 min later**
We kwamen eindelijk aan in het ziekenhuis.
Nassim: Waar is Kais?
Ik: Ik weet het niet.
Mamadou(terwijl hij naar ergens wees): Daar zijn ze.
We gingen samen naar binnen. Toen we binnen waren begon Kais te roepen.
Kais: Roep een dokter ! Het is ernstig !
De dokters kwamen aangelopen naar Kais en namen Mélanie mee. We gingen zitten en wachten tot de dokter naar ons toe kwam.
Ik: Ik denk dat ik een beetje te ver ben gegaan.
Nassim: Je hebt gedaan wat je moest doen Myriam. Als ik dat was dan denk ik dat ze allang dood was.
Ik: Je bent echt gek.
**2 uur later**
Een dokter kwam naar ons toe en zei.
De dokter(terwijl hij Kais aankeek): Bent u Kais?
Kais: Ja !
De dokter: Kan ik je even onder 4 ogen spreken?
De dokter en Kais gingen even weg om te praten. 20 min later kwam Kais terug.
Kais: E mannen? De dokter zei dat ze een schouderbreuk heeft en dat ze vol met blauwe plekken zit. Ze heeft geluk gehad, want anders zou ze in de coma kunnen belanden. We mogen haar gaan zien.
Younes: Kom we gaan haar bezoeken.
Kais: Oké.
We namen de lift tot aan de tweede verdieping. We stapte tot aan haar kamer en gingen naar binnen. Ik ging gewoon op een stoel zitten.
Mélanie(terwijl ze Kais aankeek): Schatje.
Kais: Alles goed?
Mélanie: Nee, niet echt ! Ze heeft me echt pijn gedaan, maar niet bang zijn ik ga wel wraak nemen.
Ik: Jij daar? Praat nog één keer over mijn vader en je zult zien begrepen !
Mélanie: Denk je dat ik bang ben van u ?
Kais: E Luister is allebei ! Als jullie nog één keer vechten in mijn villa dan gaan jullie allebei zien ! Begrepen !
Toen kwam de dokter naar binnen.
De dokter: Mélanie? Ik ben gekomen om u te zeggen dat je morgen terug naar huis mag gaan.
Mélanie: Is goed en hoelang moet ik mijn gips aanhouden?
De dokter: 4 weken.
Mélanie: Oké, bedankt.
De dokter: Geen probleem. Heren en juffrouw zouden jullie misschien de kamer kunnen verlaten het is al middernacht en Mélanie moet rusten.
Wij: Oké.
Kais: Ik kom je morgen ophalen.
Mélanie: Oké schat. Ik hou van je.
Terwijl ze ik hou van je zei keek ze naar me. Dat kon me echt niet schelen want Kais had er zelfs niet op geantwoord. Hij verliet gewoon de kamer.
We namen terug de lift tot de eerste verdieping en gingen naar de auto zonder iets te zeggen.
Nassim: Myriam ga je met me mee?
Kais: Nee, ze gaat met mij mee. Ik moet haar spreken.
Nassim: Oké.
Nassim ging naar zijn auto met Younes en Mamadou en ik ging met Kais.
Kais: Myriam ik ga kort en bondig zijn eigenlijk...
Wordt vervolgt...
JE LEEST
Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te Houden
Teen FictionIk? Ik heet Myriam. Ik ben 17 jaar oud. Ik werd ontvoerd door de problemen van mijn broer, ik werd verraden door mijn eigen bloed en door mijn vrienden. Hoe ga ik dit overleven? Ik heb een heel moeilijke liefdesverhaal gehad maar toch degene die eeu...