Salam Aleykoum,
Ik nam mijn gsm in mijn handen wanneer ik ineens een bericht kreeg van een nummer die ik niet kende.
+324********: Dag Miss.
Ik: Wie ben je?
Die persoon antwoordde niet meer. Pff... Sommige mensen zijn echt raar.
Ik was gewoon aan het sms'en met Khadija en Anaas, maar ik ben uiteindelijk gewoon in slaapgevallen.
**De volgende morgen**
Ik stond op en ging douchen. Ik stijlde mijn haren. Ik deed een beetje make-up aan en ging naar beneden. Mijn moeder was al aan het opruimen.
Ik: Laat mama ik ga het wel doen.
Mijn moeder: Nee, het is al goed ze.
Ik: Laat ik ga da doen. Ga jij maar rusten.
Mijn moeder ging naar de salon en keek naar de TV. Ik ruimde alles netjes op en ging mijn ontbijt klaarmaken. Na het eten ging ik naar mijn kamer en belde Khadija.
Khadija: Hallo.
Ik: Khadija?
Khadija: Ik slaap.
Ik: Het is al 13u43 aa dikzak.
Khadija: Wat wil je?
Ik: Kom we gaan naar de Quick. Ik heb echt zin in een fish burger.
Khadija: Saaf, is goed.
Ik: Binnen 30 min moet ik je beneden zien.
Khadija: Maar..
Ze kon haar zin zelfs niet afmaken omdat ik ineens afhaakte. Ik ken Khadija bij haar is 30 min 1 uur. Eh sorry, ik heb honger dus deze keer gaat ze maar snel moeten doen.
Na het bellen met Khadija ging ik naar beneden om eten klaar te maken voor mijn moeder en mijn broers. Vervolgens ging ik naar de kamer van Dybril om geld te vragen, maar meneertje sliep. Ik maakte hem maar wakker.
Ik: Dybril.
Ik: Dybril !
Dybril: Hmm...
Ik: Leen mij is alsjeblieft geld want ik ga naar de Quick.
Dybril deed zijn ogen ineens open en zei.
Dybril: Met wie ga je?!
Ik: Khadija.
Dybril: Oké. Als ik hoor dat je met jongens naar buiten bent gegaan dan vermoord ik je.
Ik: Ja,ja geld alsjeblieft.
Dybril: Pak maar. Die zit in mijn broek op de stoel.
Ik nam zijn broek en zag echt veel geld in zijn zakken.
Ik: Hoeveel moet ik nemen?
Dybril: Neem 5 euro.
Ik: Serieus?
Dybril: Ik lach maar neem maar 50 euro.
Ik: Danku, broer.
Ik nam 50 euro uit zijn broekzak en verliet de kamer.
Ik waarschuwde mijn moeder van dat ik naar buiten ging. Ik ging naar beneden en natuurlijk zag ik Khadija niet beneden. Ik besloot om haar te bellen. 1 keer 2 keer 3 keer pas na de vierde keer nam ze op.
JE LEEST
Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te Houden
Teen FictionIk? Ik heet Myriam. Ik ben 17 jaar oud. Ik werd ontvoerd door de problemen van mijn broer, ik werd verraden door mijn eigen bloed en door mijn vrienden. Hoe ga ik dit overleven? Ik heb een heel moeilijke liefdesverhaal gehad maar toch degene die eeu...