Salam Aleykoum,
Ik weet dat hij iets verbergt, maar ik weet niet wat. Ik ga er achter komen wat er ook gebeurt. Om er achter te komen moet ik naar Chloé gaan.
Ik besloot om naar boven te gaan. Ik ging naar zijn kamer en ging naar binnen. Hij lag op zijn bed. Ik ging op zijn bed zitten en keek hem aan.
Ik: Wat is er Kais?
Kais: ...
Ik: Ik praat tegen u !
Kais: ...
Ik: Ben je zeker dat je het zo wilt spelen?
Kais: ..
Ik: Oké.
Ik stond op en ging uit zijn kamer. Ik klapte de deur dicht en ging naar de salon. Ik deed de TV aan en keek naar een film. Na de film ben ik naar de keuken gegaan en heb ik eten klaargemaakt. Ik ging aan tafel zitten en begon te eten wanneer Kais naar beneden kwam. Hij ging naar de keuken en kwam terug met een bordje spaghetti en ging tegenover mij zitten. Wij aten zonder tegen elkaar te praten. Hij was klaar dus ging hij terug naar de keuken en legde hij zijn bordje daar en ging terug naar boven. Ik stond op en ging de afwas doen en ruimde de salon . Daarna besloot ik om naar boven te gaan wanneer Kais aan telefoon was. Ik deed alsof ik aan het stofzuigen was zodat ik het gesprek kon horen.
Kais: Hallo, wacht Nassim want die andere irriteert mij.
Kais(terwijl hij mij aansprak): Wat doe je?
Ik deed gewoon verder zonder iets te zeggen. Hij kwam naar mij toe en nam mij vast aan mijn arm.
Kais: Als ik tegen u praat antwoord je !
Ik: Laat mij los !
Kais: Ik laat u niet los. Wat ga je nu doen?
Ik: Maar met wat ben je eigenlijk bezig?
Kais: Ik zou dit aan u moeten vragen ! Je ziet dat ik aan het bellen ben en ineens kom je mijn kamer stofzuigen..
Ik: Ga ergens anders praten ! Wat wil je dat ik tegen u zeg?
Kais: Je maakt mij boos !
Ik: Ewa slaag mij !
Kais: Wollah, soms vraag ik mij af wat ik met u doe !
Ik: Awel ga naar Mélanie ! Denk je dat ik u nodig heb !
Kais: Niet bang zijn dat is wat ik ga doen !
Hij nam zijn jas en ging naar de deur. Voor dat hij vertrok zei ik nog tegen hem.
Ik: Ik moest met Aymen blijven ! Hij is pas echt een goeie gast !
Hij stopte met stappen en draaide zich naar mij toe.
Kais(terwijl hij dit rustig zei): Wat zei je?
Ik: ...
Kais: Myriam, herhaal is wat je hebt gezegd !
Ik: ...
Kais: Herhaal !
Ik heb de zin gewoon opnieuw herhaalt, want ik wou mij niet zwak laten zien tegenover hem. Bij elk ding zwijg ik, awel de waarheid mag is gezegd worden.
Ik: Ik moest met Aymen blijven ! Hij is pas een goeie gast !
Kais: Dus zahma je zou liever met Aymen gebleven zijn?!
JE LEEST
Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te Houden
JugendliteraturIk? Ik heet Myriam. Ik ben 17 jaar oud. Ik werd ontvoerd door de problemen van mijn broer, ik werd verraden door mijn eigen bloed en door mijn vrienden. Hoe ga ik dit overleven? Ik heb een heel moeilijke liefdesverhaal gehad maar toch degene die eeu...