Deel 44

4.1K 207 34
                                    

Salam Aleykoum,

Dybril: Myriam niet doen ! Niet springen !

Ik: Laat mij Dybril ! Alsjeblieft laat mij met rust !

Dybril: Ik ga je nooit laten Myriam !

Ik: Ik ben deze wereld beu ! Ik moet hier weg !

Dybril kwam dichterbij en nam mijn hand.

Dybril: Myriam denk aan mij ! Aan iedereen waarvan je houdt ! Denk je niet dat ik ook soms zelfmoord wil plegen, maar toch ik denk aan u ! Dus nu kom naar beneden !

Ik gaf hem mijn andere hand en sprong van de kant. Hij nam mij in zijn armen.

Dybril: Doe dat nooit meer zusje ! Wat zou ik zonder u zijn?

Ik: Het spijt me.

Dybril: Het is niet erg. Ik ga nu voor jou zorgen ! Niemand raakt jou ooit aan ! Ik hou van je !

Ik: Ik ook van jou grote broer !

We zijn enkele minuten in elkaars armen gebleven en dan zijn we terug naar beneden gegaan. We zijn terug naar de kamer gegaan van onze stiefmoeder. Ze had nog steeds haar ogen dicht. Er waren enkele dokters rond haar aan het staan.

Er kwam een dokter naar ons toe.

De dokter: Goedenavond.

Wij: Goedenavond.

De dokter: Mag ik weten wie jullie zijn?

Wij: We zijn de kinderen van mevrouw S****.

De dokter: Het spijt mij dat ik jullie moet zeggen dat...

Wij: We weten het al.

De dokter: Wat willen jullie met het lichaam doen?

Dybril: Myriam waar wil je dat wij haar gaan begraven?

Ik: Het is beter dat wij haar begraven dichtbij papa en mama.

De dokter: Jullie moeder...

Ik: Ik ga naar huis Dybril. Ik wil jullie gesprek niet horen.

Dybril: Wil je niet buiten op me wachten?

Ik: Nee, ik ga liever door.

Dybril: Oké, ga maar.

Ik verliet de kamer en ging naar beneden. Ik had het ziekenhuis verlaten en nam de bus tot aan mijn huis. Daarna ging in naar binnen, er was niemand thuis. Ik besloot om te gaan douchen en mijn pyjama aan te doen. Ik lag op mijn bed en begon muziek te luisteren (Mister You- On ne t'oublie pas)

Deze liedje liet mij echt aan het denken. In zo'n korte tijd had ik 2 belangrijke personen kwijtgeraakt.

Anaas: Mijn man, mijn broer, beste vriend,.... Ik mis hem zo hard ! Ik heb spijt dat ik niks heb kunnen rechtzetten en niet met hem heb kunnen profiteren... Hij was er altijd voor mij ! Ik hoop dat hij mij niet vergeet.

Mijn stiefmoeder: Mijn tweede moeder degene die mij heeft opgevoed. Alles voor mij heeft gedaan.. Ze was altijd een sterke vrouw geweest.. Ook al heb ik nooit mijn echte moeder gekend je was degene die voor mij zorgde. Je hebt ons een geweldige leven toegebracht. Het spijt me nog heel erg !

"Pas wanneer we iemand kwijtraken beseffen we hoeveel die persoon voor ons betekent" Deze zin klopt echt !

**2 maanden later**

Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te HoudenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu