Deel 78

3.2K 158 6
                                    

Salam Aleykoum,

**Nog steeds in de vel van Kais**

Myriam haakte af en draaide zich naar me toe.

Myriam: Kais wat heb je weeral gedaan?! Ben je dat niet beu geworden om elke keer mensen te slaan?! Ik heb het gevoel dat ik met een kindje samen ben ! 

Ik begon boos te worden. Soms heb ik het gevoel dat ze met Aymen samen is en niet met mij.

Ik: Ik ben een kind?! Ben je zeker met wat je zegt?!

Myriam: Ja ! Het enige wat je kan doen is mensen slaan ! Denk je dat je zo ooit een man zult worden?!

Ik: Weet je ten eerste waarom ik dat heb gedaan? Je laat me het zelfs niet uitleggen ! 

Myriam: Maar.

Ik: Nikste maar ! 

Myriam: Ewa, leg dan uit.

Ik: Nee, je maakt me zot wollah ! 

Ik draaide mij om om weg te gaan van deze rotte situatie, maar ze nam mijn arm en keek me aan. Op dat moment wou ik haar gewoon slaan.

Myriam: Naar waar ga je?! Wij zijn nog niet klaar met praten ! 

Ik: Ik ben klaar.

Myriam: Ga maar, je loopt toch altijd van je problemen weg ! 

Wat?! Wat heeft ze gezegd?!

Ik duwde haar tegen de muur en zetten mijn arm om haar nek.

Ik: Begrijp je dat dan niet?! Hij probeert onze relatie kapot te maken ! Ben je zo dom om hem te geloven?!

Ze kreeg ineens een traan.

Myriam: Laat.. Laat mij los Kais ! Je doet me pijn! 

Ik: Jij doet mij pijn ! Waarom geloof je altijd  de andere?! Niemand gunt je geluk besef dat ! En ja, jou vriend heb ik geslagen en ik heb daar geen spijt van ! Je kent hem nog niet wollah ! Hij heeft 2 gezichten. Noem je hem een broer? Iemand die met jou vriendin in bed gaat? Is dat een broer? Hij had Chloé al afgepakt en nu wilt hij jou ! 

Ze was echt geschrokken met hetgeen dat ik zei.

Ik: Ik ben echt dom geweest om in onze relatie te geloven. Je had sinds het begin gelijk, wij zijn niet voor elkaar gemaakt. Sinds het begin houd ik alles voor mijn eigen, maar nu is het te veel. Ik wil geen vrouw hebben die niet in mij gelooft. 1 ding waarvan ik spijt heb is dat ik van je hou.

Myriam(terwijl ze begon te huilen): Wat bedoel je daarmee Kais?

Kais: Je hebt me goed begrepen.

Myriam: Dus het is gedaan?!

Ik: Ja, ik moest je gewoon nooit vergeven. Kijk wat ik allemaal voor jou heb gedaan. Ik ben zelf je hand komen vragen en dat is een ding die ik nooit zou doen. En nu doe je letterlijk hetzelfde als ervoor ! Je gelooft andere mensen. Pff... Ik wist wel dat je naïef was. Vanaf nu ga je mij vergeten en verwijder je mij uit je leven ! Ik kom één keer terug, maar er geen twee keer.

Ze was de hele tijd aan het huilen, maar dat boeide mij niet. Ik ben naar buiten gegaan en ging naar mijn auto. Ik begon naar ik weet niet waar te rijden. Op een moment besloot ik om naar een shishabar te gaan.

Ik ging naar binnen en zag een paar vrienden. Ik ging naar hun en gaf hun een hand.

Mamadou: Wesh Kais alles in orde broer? Je lijkt slecht gezind.

Hij Heeft Mij Ontvoerd Om Erna Van Mij Te HoudenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu