Κόσμε θέλω να σας συστηθώ...

801 108 43
                                    

Νομίζω πως έφτασε η στιγμή που θέλω να σας συστηθώ. Είμαι η Καρίνα ζω σε δύο κόσμους , ο ένας είναι αυτός που δημιουργώ εγώ και ο άλλος η πραγματικότητα. Στην πραγματικότητα λοιπόν έχω γεννηθεί το 1983 και δεν είμαι αθάνατη ή άφθαρτη. Έχω παντρευτεί το 2003.. νωρίς θα λένε οι περισσότεροι, μα δεν το μετανιώνω διόλου. Έχω τρία υπέροχα παιδιά και εξαίρετο σύζυγο.

Και επειδή παντρεύτηκα και έκανα παιδιά νωρίς δεν είχα τη δυνατότητα να σπουδάσω, μα ούτε καν το λύκειο δεν είχα τελειώσει. Έτσι λοιπόν φέτος τελειώνω το εσπερινό, μάλιστα έχω σκοπό να δώσω και πανελλαδικές εξετάσεις με στόχο τη Μοριακή Βιολογία. Ποτέ δεν είναι αργά, λέω. Έτσι για να αποδείξω πρώτα στον εαυτό μου και ύστερα σε όλους τους άλλους ότι μπορώ, γιατί μπορώ!

Διαβάζω πολύ και δεν θα πάψω ποτέ να αγωνίζομαι να μάθω περισσότερα.

Όταν ξεκίνησα να γράφω, είχα μόνο εικόνες στο μυαλό μου που αδυνατούσα να κάνω λέξεις. Με τον καιρό και με μεγάλο κόπο, κατάφερα ότι κατάφερα. Πάντα όμως υπάρχουν επίπεδα βελτίωσης.

Αυτά νομίζω... είμαι μια γκοθ μαμά και σύζυγος με τρία παιδιά, που της αρέσει να πλάθει φανταστικές, μυθικές ιστορίες και μέσω των ηρώων της, να περνά μηνύματα για τη ζωή.

Σας ευχαριστώ που αγαπάτε το βιβλίο μου!

Επίγεια Κόλαση 1 και 2Where stories live. Discover now