Καρίνα 128

606 56 13
                                    

Λατρεμένοι μου φίλοι αναγνώστες 

καταρχάς θα ήθελα να σας ευχαριστήσω που διαβάζετε το βιβλίο μου, άλλοι ψηφίζετε άλλοι όχι δεν πειράζει σας αγαπώ όπως και να έχει!

Φέτος είχα σκοπό να λιώσω μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή, ώστε να ασχοληθώ πιο σοβαρά  με όλα τα βιβλία μου και τις μεταφράσεις τους κ.τ.λ. κ.τ.λ κ.τ.λ.... αλλά κάτι προέκυψε ξαφνικά και αυτός ο αδίστακτος ήλιος έχει την επιθυμία να δει για μερικές μέρες τη φάτσα μου και να βουτήξει το κορμί μου στην αγκαλιά της αδερφής θάλασσας. Θέλει να γίνω αραπίνα και να χάσω τη θαμπάδα της επιδερμίδας μου χαχαχαχαχ. Τεσπα, αυτό που θέλω να σας πω είναι, ότι αν δε μπορέσω να υποκλέψω ίντερνετ από κάποιον εκεί που θα βρίσκομαι μέχρι τις 20 του μήνα δεν θα μπορώ να ανεβάζω κεφάλαια. Όμως μη μου στεναχωριέστε θα σας αποζημιώσω μόλις γυρίσω, με όσα κεφάλαια μπορέσω και γράψω στις διακοπές μου. ;)

Για την ώρα θα αρκεστώ στα μεγαμπάιτ που έχω στο κινητώ ώστε να διαβάζω τα αγαπημένα μου βιβλία ή να απαντάω σε σχόλια, δεν χάνομαι τελικά τόσο εύκολα. Χεχεχεχεχε.

Σας φιλώ και σας αγαπώ! Δεν κατάφερα να κρυφτώ από το καλοκαίρι. Καλά μου είπε κάποιος να πέσω σε χειμερία νάρκη, αλλά εγώ εκεί... δεν τον άκουσα!!!!

Φιλιάααααααααααα!

Επίγεια Κόλαση 1 και 2Where stories live. Discover now