Αγαπητοί αναγνώστες μου!!!
Για αρκετό καιρό ήμουν σε δίλημμα...
Το δίλημμά μου αφορά το πρώτο μυθιστόρημά μου, την «Έλξη», το οποίο τείνει να είναι τριλογία και αποτελείται από «τρία στάδια».
Μέσα στην «Έλξη» γεννιούνται η Μία και ο Ντάνιελ όπου εκτυλίσσεται η δική τους ταραχώδες ιστορία.
Κατά συνέπεια η «Έλξη το πρώτο στάδιο» είναι το πρώτο βιβλίο και κυκλοφορεί από τις εκδόσεις bookstars, από το 2014 σε μορφή αυτοέκδοσης. Η επιμέλεια του συγκεκριμένου βιβλίου εξ ολοκλήρου, έχει περάσει από τα δικά μου χέρια και μόνο, στις αρχικές προσπάθειές μου για συγγραφή.
Μέχρι τώρα λοιπόν ακριβώς επειδή το βιβλίο είναι γεμάτο λάθη που χαλάνε ελαφρώς το κείμενο, με κάθε τρόπο το έκρυβα από τα μάτια τα δικά σας. Ωστόσο κατά τη διάρκεια του χρόνου που έχει περάσει, ήταν αρκετοί αυτοί που το ανακάλυψαν και προμηθεύτηκαν. Άλλοι μετά από δική μου αναφορά στο βιβλίο και άλλοι με δική τους βούληση. Όλοι ένοιωσαν την επιθυμία να μου εκφράσουν την άποψή τους για την Έλξη. Και πραγματικά με συγκινεί το γεγονός ότι αυτό το παιδί μου –γιατί τα βιβλία μου είναι δημιουργήματα δικά μου, παιδιά μου και αυτά- έχει γίνει αγαπητό και το ανάγνωσμά του όπως και της «Επίγειας Κόλασης» εθιστικό. Δεν έχω συναντήσει ακόμη αναγνώστη που να μη μου εκφράσει την έντονη επιθυμία, να εκδώσω το «δεύτερο στάδιο», ώστε να το αποκτήσουν και αυτό.
Το «δεύτερο στάδιο» όμως, είναι μπλοκαρισμένο στα μισά του προς το παρόν. Οπότε έρχεται η στιγμή που ένα λαμπάκι ανάβει στο μυαλό μου και λέω: Όσες περισσότερες θετικές απόψεις για την Έλξη, τόσο μεγαλύτερη η επιθυμία για τη συνέχειά της. Συν των άλλων ένας φανατικός αναγνώστης μου, είπε κατά λέξη... "Η πρώτη έκδοση θα έχει μεγαλύτερη αξία στο μέλλον!" Το ψώνιο μέσα μου τσίμπησε, και η ανασφάλεια για τα λάθη του βιβλίου άρχισε σιγά σιγά να ξεθωριάζει. Και επειδή έχω ξοδέψει πέντε ολόκληρα χρόνια για την διόρθωση και αναδιοργάνωση ξανά και ξανά της «Έλξης», δεν έχω το κουράγιο να ασχοληθώ ξανά μαζί της αυτή τη στιγμή. Είναι και τα υπόλοιπα βιβλία μου που τρέχουν στο Wattpad, στα οποία και στρέφω την προσοχή μου περισσότερο, όπως παραμερίζουν το αρχικό μου δημιούργημα.
Έτσι λοιπόν μια από αυτές τις μέρες παίρνω την απόφασή μου και προειδοποιώ! Μη με κρίνετε! Τείνει να είναι ένας ακόμη κόσμος που έχω δημιουργήσει εγώ λατρείες μου, οπότε αν θέλετε να γνωρίστε καλύτερα τη Μία και τον Ντάνιελ, που εμφανίζονται και στην «Επίγεια κόλαση»... ορίστε ξεχυθείτε! Αποκτήστε την «Έλξη» και μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου για τα όποια σχόλια και εντυπώσεις σας.
http://www.public.gr/product/books/greek-books/literature/science-fiction/elksi:-to-proto-stadio/prod225053mm/
Διαθέσιμο και στα Public!
Με αγάπη Καρίνα.
YOU ARE READING
Επίγεια Κόλαση 1 και 2
FantasyΙθούριελ είναι το όνομά της. Στους εφιάλτες της, το αίμα αντικαθιστά το καθαρό νερό των ποταμών και οι λίμνες βάφονται πορφυρές, προμηνύοντας μάλλον το τέλος του κόσμου ή την καταστροφή του. Αναζητάει την απομόνωση στο πατρικό της, μα και εκεί τη...