Τα δάχτυλα του Σαχιήλ ήταν μπλεγμένα μεταξύ τους και το κεφάλι του ακουμπούσε πάνω τους. Με τα μάτια κλειστά σκυμμένος πάνω από το γραφείο του. Εκεί υπήρχαν στοίβες από δερματόδετα βιβλία και περγαμηνές, μέσα στα οποία αναζητούσε απαντήσεις στα ερωτήματα που έγδερναν τα τοιχώματα του εγκεφάλου του, βασανίζοντας τον ανελέητα.
Το βιβλίο που βρήκε ο Ραφαήλ στη διάσταση της κολάσεως παρείχε τις πηγές μέσω των οποίων ο Σαχιήλ θα οδηγούνταν προς τη σωστή κατεύθυνση.
Ξεφύλλιζε το καταραμένο βιβλίο νοερά, μέσα στην ανάμνησή του, την ίδια στιγμή που άρπαζε μια ξεφτισμένη περγαμηνή, υπολογίζοντας και την ηλικία του συγχρόνως. «Είναι απίστευτο το πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός» συλλογιόταν.
Το κομμάτι που κρατούσε στα χέρια του ήταν από τα πρώτα που είχαν φτιαχτεί αμέσως μετά την ανάσταση του Χριστού. Άντεξε στο χρόνο μιας και για τα τότε δεδομένα το υλικό από το οποίο φτιάχτηκε θεωρούνταν πιο ανθεκτικό. «Κοίτα τί χρήσιμη που θα μπορούσε να είναι η μεμβράνη εμβρύου ενός μοσχαριού» ο Σαχιήλ χαμογέλασε με τη σκέψη, ενώ το μυαλό του έτρεχε προς διάφορες κατευθύνσεις, αναλύοντας σορό θεμάτων την ίδια στιγμή.
Εικόνες από την εποχή πριν από είκοσι αιώνες ξεπήδησαν μέσα από τις αναμνήσεις του. Τα λόγια της περγαμηνής χόρευαν στο μυαλό του, με τον Σαχιήλ να τρέχει να τις προλάβει. Μυρωδιές από τα στενά της Ιερουσαλήμ, σα να βρισκόταν εκεί, έφτασαν στα ρουθούνια του· ταυτόχρονα θυμόταν την διαδικασία παραγωγής περγαμηνών και ο θαυμασμός για την εφευρετικότητα του ανθρώπου τον πλημύρισε. Βέβαια οι άνθρωποι δεν είχαν ιδέα πόσο μακριά θα μπορούσαν να φτάσουν, αν επέτρεπαν τους εγκεφάλους του να λειτουργήσουν στο έπακρό τους. Πράγμα που σήμανε πως διοχέτευαν τις σκέψεις τους με λάθος προσανατολισμό, κυκλώνοντας τα ίδια σημεία επί χρόνια δίχως κανένα αποτέλεσμα.
Ο Σαχιήλ απόδιωξε όλες τις άλλες σκέψεις που τον αποπροσανατόλιζαν και επικεντρώθηκε στις λέξεις που ήταν αποτυπωμένες στην περγαμηνή. Όλοι οι ήχοι που είχε θυμηθεί, οι μυρωδιές και οι αναμνήσεις αποχώρισαν, αφήνοντας χώρο για την ανάλυση του ζητήματος.
Όλα τα χρώματα πρέπει να είναι ανεξάρτητα
Κάθε χρώμα αντιστοιχεί σε διαφορετικό τάγμα
Τα τάγματα πλέον 1ος. Αιώνας μ.χ. είναι τρία:
Ο Σαχιήλ διάβαζε το κείμενο που ο ίδιος είχε συντάξει τότε. Η χρονολογία δινόταν περισσότερο για να τονιστεί το γεγονός ότι οι άγγελοι πλέον δεν διαχωρίζονταν σε υποομάδες.
YOU ARE READING
Επίγεια Κόλαση 1 και 2
FantasyΙθούριελ είναι το όνομά της. Στους εφιάλτες της, το αίμα αντικαθιστά το καθαρό νερό των ποταμών και οι λίμνες βάφονται πορφυρές, προμηνύοντας μάλλον το τέλος του κόσμου ή την καταστροφή του. Αναζητάει την απομόνωση στο πατρικό της, μα και εκεί τη...