Q&A antwoorden

870 59 4
                                    

Wat zou jij doen als je in zo'n situatie zat als Clary?

Goede vraag! Ik heb werkelijk echt geen idee eigenlijk. Waarschijnlijk zou ik echt niks meer van alles om me heen snappen en instorten. Maar toch denk ik dat ik zoveel mogelijk voor andere zou proberen te doen. 

Wat vind jij zelf het leukste aan Wolf?

Ik vind het leuk dat hij twee persoonlijkheden heeft. Aan de ene kant is hij echt super lief, het perfecte vriendje. Maar aan de andere kant is hij een strijdlustig en hij doet er alles aan om Clary te beschermen. 

Zijn je personages geïnspireerd door personen uit je eigen leven?

Nee, niet door personen uit mijn eigen leven. 

Hoe ben je op de karakters en hun eigenschappen gekomen?

Soms zit ik gewoon te denken en dan heb ik opeens een karakter verzonnen. In het begin had ik nooit gedacht dat Wolf ook een strijdlustige kant moest hebben, maar toen ik eenmaal aan het schrijven was werd hij dat toch. May is lang geleden al gecreëerd. Zij moest een perfecte beste vriendin voorstellen, en volgens mij is dat aardig gelukt. 

Wat zijn je hobby's

 Schrijven, duhh! Verder hou ik van muziek, sporten en films kijken.

Wat is je inspiratiebron? 

De lucht, de klok, de mensen om mij heen, mijn nicht, regen, zon, boeken, films, dingen die mensen zeggen, moet ik nog verder gaan? Eigenlijk alles om me heen gebruik ik om een verhaal te bedenken. 


Dit was de Q&A! Iedereen bedankt die vragen ingestuurd heeft. Ik moet tot mijn grote verdriet vertellen dat ik tot vrijdag 19 februari geen hoofdstuk zal plaatsten :( Mijn week is heel druk en het spijt me enorm. Maar, als ik een hoofdstuk ga plaatsen beloof ik dat hij langer zal zijn dan normaal! Liefs, Just_Ilse

Mijn tijd |deel 1|Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu