Wat vooraf ging:
Ik: ik ga weer oke dan kun je nu goed uitrusten, want die zuster maakt me af als ze weet dat je niet goed rust.E: hahaha nee komt goed. Trouwens ik heb een vraag.
Ik: wat is er.
E: kan het bedje van Dua in deze kamer gezet worden. Dan hoef ik in de nacht niet op te staan om haar te halen zodat ik haar kan voeden.
Ik: jaa uuhm tuurlijk.
Ik vind het nog steeds raar hoe dat kan.......
Ella kan Dua gewoon voeden en Dua heeft daar dan ook helemaal geen problemen mee. Alsof ze denkt dat het haar moeder is.2weken later:
'Abdelila? '
zei een stem. Ik sliep zo lekker en dan word ik nu weer wakker gemaakt. Dat begrijp ik gewoon niet.Ik opende mn ogen met moeite en zag Ella voor me staan.
Ze zei me dat ik moest opstaan en dat maakte me best nieuwsgierig.
Ik vroeg haar waarom en ze antwoordde met: 'omdat je fadjr moet bidden.'
Hoe ga ik haar zeggen dat ik niet bid?Ik: fadjr?
E: Jaa
Ik: oke oke ik sta al op. Ga maar verder slapen.
E: oke isgoed.
Ik stond op en liep naar de badkamer, maar niet om woedoe te doen. Nee ik moest naar de wc. Jullie denken vast dat ik een of andere sukkel ben, maar ik heb niets meegekregen over ons geloof. Alleen dat Allah onze god is, dat Mohammed (v.z.m.h) de laatste profeet is, dat we vasten in de ramadan etc. In de ramadan is dan ook de enige tijd dat ik bid, maar ken niet veel suwaar dus dan heeft het niet echt veel nut. En het is niet dat ik het niet wil ofso maar heb gewoon motivatie nodig snappen jullie?
Mohiem ik ging daarna de badkamer uit en zag dat ze al direct in slaap was gevallen dus ook ik duikte mn bedje weer in.Volgende ochtend:
Ik werd wakker en zag dat het kwart voor 11 was. Ik wreef in mn ogen en stond op. Ella lag niet meer in haar bed en Dua ook niet. IK vraag me af waar ze zullen zijn.
Ik liep de badkamer in en waste mn gezicht. Vandaag vrij dus chillings man. Ik heb afgesproken om met lotfi te gaan chillen dus dat word chillen in zn osso (huis) denk ik.
Mohim ik pakte mn telefoon en liep naar beneden.
Toen ik net de trap af wilde liep Nour naar me toe en ging helemaal stuk.Ik: waarom lach je kill
N: wil je zo naar beneden gaan.
Ik: huhh wat is hier mis mee.
N: je loopt in je boxer en hempje weet niet of je het door hebt HAHAHAHA
Ik: ohh Shitt
Ik ben echt een mongool.
Ik liep weer terug en deed mn pyjama aan.
Daarna liep ik weer terug naar beneden en dit keer met meer kleding aan. Het rook echt heerlijk beneden, dit heb ik zolang niet geroken. Sinds ik het huis uit ben. Jaa ik weet t erg lang nu al, maar mn vrouw kon niet echt koken zegmaar. Maar mohim ik liep naar de woonkamer en zag daar mn mooie meisie slapen in haar box. Daarna liep ik de keuken in, omdat ik toch wel benieuwd was wie er wat had gemaakt. Ik liep de keuken in en zag Nour staan praten met Ella.Ik: Ella had ik niet gezegd dat je moest rusten en je zuster zei dat ook weet je nog. Je wond is nog te vers
E: jaja ik weet het maar ik dacht dat....
'Oh wauww het ruikt echt heerlijk Ella. Heb jij dit gemaakt? '
Zei dadaE: jaa dada en dankjewel
D: maar lieve schat moet je niet rusten.
E: jaa ik weet het.
Ik: kom we gaan zitten in de woonkamer. Dada en Nour dekken de tafel wel want je hebt meer dan genoeg gedaan.
Ik wil dat je meer uitrust oke.
JE LEEST
Patience
RomanceElla (20) en abdelila(23). Twee verschillende mensen. Ze zijn allebei een waardevol persoon uit hun leven kwijtgeraakt. Wil jij weten wie ze nou echt zijn en hoe dit verhaal afloopt? Lees dan dit verhaal en kom erachter.