Ik werd wakker en zag dat ella al uit bed was. Wajooo ik kan het gewoon niet vergeten. Die stomme stem die het altijd maar blijft herhalen. Door en door. "Hij was mijn alles. Ik vergeet de dingen die ik met hem heb meegemaakt nooit en denk er nog steeds aan" dit waren haar woorden toen marwa erachter kwam dat zij en lotfi wat hadden onderweg naar Marokko weten jullie nog...
ik haalde dua ook uit bed want ze was al klaar wakker en was aan het brabbelen en spelen met haar knuffel. Ik pakte haar op en liep naar beneden. Ik zag dat de tafel gedekt was en ik zette dua in haar eetstoel en ging zelf ook aan tafel zitten. Ella kwam met de thee en ging erbij zitten."gaan we vandaag wat doen" zei ze.
Ik: wat wil je doen zehma
E: gewoon ff naar buiten het is echt mooi weer.
Ik: wat jij wilt
We ruimden de tafel af en gingen naar boven om ons om te kleden. We gingen naar beneden en trokken onze schoenen aan. Toen ineens zag ik dat ze hakken aanhad en deze waren overdreven.A: ga je met die hakken naar buiten?
Ik: jaa hoezo
A: vraag je nu echt hoezo?
Ik: uuhhm jaa
A: Je lijkt net een slet zo.
Ik: sorry. Heb je dat nu echt gezegd?
Weeet je wat laat maar. Ik ben niet een van je vriendinnetjes waarmee je zo kan praten. Pff je denkt je bent grappig.Boos liep ze naar buiten.
Tfoeee kon ik niet even m'n bek dicht houden. Eyy wat zeg ik. Laat d'r maar. Ze weet dat ik er niet van houd hoe ze met lotfi doet en dat ik niet van die gekke schoenen hou. Ik ben gewoon eerlijk toch of mag dat niet.Ik: Dua prinses van mij, mama is een beetje boos ehh, maar ze komt zo terug okee hbiba.
"Ma ma"
Ik: jaa ik ga je nu wel even bij oma brengen en dan ga ik mama halen ja.
Oeff Hbiba ik hou van jou. Ik ga je op eten.
Ik begon haar een beetje te kietelen en ze begon te lachen.
Ik pakte de auto sleutels en haar luiertas en bracht haar naar mn moeder. Nour deed de deur open en vroeg me meteen waar ella was.Ik: Wa3alaykoum salaam zusjelief
N: hahaha salaamou alaykoum sorryy
Ik: nee geeft niet. IK weet eerlijk gezegd niet waar ze is en ik wil d'r ook niet bellen dus bel jij haar is voor me.
N: hebben jullie ruzie
Ik: jaa maar ik vertel je later wel.
N: sgoedd wacht k ga me tel pakken en dan leg ik dua direct bij dada en mama. Kom be3da naar binnen.
Ik: nee nee zodra ik weet waar ze is moet ik naar d'r toe. Want ze kan niet zomaar weglopen.
N: zou ik ook doen als m'n man boos is en onzin praat zoals jij waarschijnlijk hebt gedaan want ik ken jou. Maar Never deed je zo bij dua hoezo wel bij ella.
Ik: nour, ik geef echt heel erg om ella. En ben daarom bij haar ook kapot snel jaloers snapje. Eyy ik ga niet met jou hierover praten dat is kapot raar.
N: HAHAHAAHA shit dit is therapie jonge mag wel
Ik: jaajaa ga je telefoon pakken a alien ga.
N: HAHAHAHA hou je bek.
Ze kwam terug met haar telefoon en belde ella op.
Ik: zet op luidspreker
N: sgoedd.
Hij ging over........
"OMG nour help me alsjeblieft..... ik...ik word al de hele tijd achtervolgd al vanaf huis. En ik...ik ging wachten op marwa maar die kwam maar niet. Alsjeblieft zeg t tegen je broer."
JE LEEST
Patience
DragosteElla (20) en abdelila(23). Twee verschillende mensen. Ze zijn allebei een waardevol persoon uit hun leven kwijtgeraakt. Wil jij weten wie ze nou echt zijn en hoe dit verhaal afloopt? Lees dan dit verhaal en kom erachter.