Perspectief Ella

843 59 1
                                    

tuurlijk miste ik haar wat  is dat nou voor vraag?. mijn tranen stroomden maar door en toen ik eindelijk even op adem kwam zette ik mijn hoofd op zijn schouder. 

ik: Ik dank Allah echt elke dag dat hij mij jou heeft gegeven. Je staat elke dag voor me klaar en bent er wanneer ik je nodig heb. Wollah chokran voor alles'

A: 'Doe normaal ella, daar ben ik toch voor en jaa ik ben ook echt blij en dankbaar dat allah mij jou heeft gegeven'

Ik: De rest vertel ik straks als de meiden er zijn. Ik wil namelijk ook dat hun weten wat ik met lotfi heb gehad en vooral nu hij steeds dichter bij mn zusje komt. Ik wil niet dat hij ook mijn zusje haar hart zal breken.

A: Is goed

Hij belde marwa en zei dat ze moesten komen. en belde zakka zodat ze wisten dat we konden vertrekken, maar eerst wilde gaan tanken. 

we gingen tanken en vertrokken.

Ik: uuhmm meiden ik moet jullie wat vertellen en dan word alles duidelijk over lotfi en mij.............

M: jullie hadden een relatie...

ik: ohh dat heeft ie je al verteld?''   zei ik op een geïrriteerde manier.

M: jaa weer iets wat je me niet hebt verteld.

Ik: hoe bedoel je?, ik heb je toen alles verteld alleen heb je hem nooit gezien.

M: je hebt me nooit verteld hoe erg jullie aan elkaar gehecht waren.

Ik: omdat ik dacht dat je dat wel zou weten op de manier hoe ik het tegen je zei. ik was altijd zo blij en lachte de hele dag door. voor mij scheen de zon de hele dag. elke dag.

''okee stop we moeten nog 2hele dagen met elkaar in de auto zitten en Lotfi mag dat niet verpesten.''  zei Abdelila.

M: ik wil alleen nog een ding weten? hoe erg waren jullie verliefd.

Ik: ik weet niet hoe het met hem zat, maar ik kon niet meer zonder hem. we waren verloofd marwa. ik was tot over mijn oren op hem verliefd. ik was echt gek op hem. hij was mijn alles. onze relatie was bijna perfect. er waren veel ups en downs maar het meest waren er alleen ups. we waren onafscheidelijk. toen we uit elkaar waren ging ik kapot en dat weet je en heb je meegemaakt. je weet hoe ik er aan toe was. nu nog steeds haal ik soms onze herinneringen naar boven ondanks dat ik over hem heen ben. we zijn nu gewoon vrienden, maar dat betekend niet dat ik onze relatie ooit zal vergeten. en nu wil ik ook iets weten.  ''hebben jullie iets?''

M: Wauww ik wist niet dat je er zo over dacht. ik hoopte dat je hem zou haten omdat hij vreemd ging echt waar dat hoopte ik. hij zei namelijk precies hetzelfde tegen mij over jou en nee nog niet maar ik vind hem erg leuk en hij is echt een schat van een jonge. door hem voel ik me net een prinses. ik voel me eindelijk belangrijk.

''okee nu moeten jullie echt stoppen. serieus'' zei abdelila.

wauww ik weet niet wat ik moet zeggen. laatst zei hij nog dat hij van me hield en niet zonder me kon en nu gaat wilt ie mn zusje gaan hypnotiseren en zegt ie dat hij me alleen als vriendin ziet..... ik ben gewoon sprakeloos, maar hij mag niets met mijn zusje beginnen. niets...nada...noppes.

Ik: weet je wat laat dit. Ik wil je alleen zeggen pas op. We praten dit een andere x wel uit want ik weet nie wat hij je heeft gezegd,maar maakt niet uit.

M: ja je hebt gelijk laat dit.

Ik speelde een beetje met dua tot ze in slaap viel en ook ikzelf viel in slaap op de schouder van App.
Toen ik wakker werd waren we al in Frankrijk. We hebben aan een stuk doorgereden en nog ff en het is avond en moeten we opzoek naar een slaapplek.
De volgende dag was weer eens het zelfde maar toen we in spanje waren..... GEWELDIG. We hebben dolfijnen gezien tijdens de bootocht en het was het heerlijk op de boot. Genieten van het weer en het water echt heerlijk gewoon. En ja....ja we waren eindelijk in marokkooooooo.

PatienceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu