Perspectief Abdelila

1.1K 63 1
                                    

Toen ze uit de kamer kwam begreep totaal niet waarom ze bang was om die japon uit te doen. Ze was zo mooi. Echt beeldschoon,  Ze had echt prachtige rondingen. Alleen liet ik dat volgens mij erg blijken, want ze vroeg me namelijk om me om te draaien.
Toen ik haar vroeg waarom zei ze me dat ik haar onzeker deed voelen. Nog een ding die ik helemaal niet begreep.  Ik bedoel moest ze onzeker zijn van een kleine litteken, want dat  'vet'  dat ze zei was niet eens zo als ze zei.

Ik: onzeker? Ella heb je gezien hoe je eruit ziet. Je bent echt prachtig.

E: okee genoeg van dit gepraat we kwamen hier toch om te zwemmen of heb ik t mis?

Ik: jaa oke je hebt gelijk kom erin.

Toen ze eindelijk het zwembad in kwam hebben we een gepraat over van alles en vooral over onze families en dua en we hebben erg veel gelachen. Aahh en ella lachte ne zomaar uit. Ze zei me dat ik niet normaal zwemde. Ik leek op een vis op het droge zei ze.

Ik: je doet stoer ehh.

E: nee helemaal niet het is gewoon de waarheid HAHAHA

Nadat ze haar grap had gemaakt wilde ze maar niet stoppen met lachen.  Ze bleef lachen.... en lachen......en lachen. Ze kreeg zelfs tranen en dat om een van de droogste grap ooit, maar ze was wel erg schattig toen. Ze heeft echt  een prachtige lach Ma shae Allah.

E: ik ga ff wat chocolade eten hahaha

Toen ze dat zei bedacht ik me ineens dat ik haar nog moest terugpakken, dus wat deed ik. Ik riep haar en zei dat ze nergens heen ging. Ik ging het zwembad uit en pakte haar bij haar zij en gooide haar zo het water in.

Ik zag dat toen ik haar erin gooide het wat lang duurde voor ze boven kwam dus sprong ik in het water en hielp haar. Dit was het domste wat ik ooit had kunnen doen.

E: wat is jou probleem, ben je gestoord ofso. Doe dat nooit meer.

Ze zwemde naar een hoekje van het zwembad en bleef daar maar grote happen adem nemen. Ik vroeg haar wat er aan de hand was en ze zei me dat ze ooit bijna was verdronken als kind en dat die herinneringen haar nog steeds achterna zaten als er dingen zoals nu overkwamen.
Ik zag dat ze ineens dat ze aan het hyperventileren was en zei haar dat ze rustig aan moest doen. Ik pakte haar handen vast en zei haar dat ze rustig in en- uit moest ademen
Ze deed wat ik zei en Ze werd wat rustiger

Ineens begon ze te huilen waardoor ik een beejte schrok. Ik veegde haar tranen weg en excuseerde me.
Ik gaf haar een knuffel en zei haar dat alles goed zou komen en dat ik er altijd voor haar zou zijn.
Ze bedankte me........en we kusten.
We hebben gekust? Het ging zomaar uit het niets. Dit hoort niet. Nee tochh?

'Dit kan niet'  zeiden we tegelijkertijd.

Ik: Sorry Ella. Dit.... dit was niet mn bedoeling.

E: Nee nee het was ook deels mijn schuld sorry. '

We negeerde het en zwemden verder. Na een tijdje werden we het zat en gingen we uit het zwembad. Ella nam een douche en toen ik klaar was ging ik de douche in.  Toen ik klaar was droogde ik mezelf af en hoorde ik ella praten, waarschijnlijk aan de telefoon. Ze zou denk ik niet tegen haarzelf zo praten neem ik aan. Ik deed mn boxer aan en ging uit de badkamer om mn kleding te pakken en weer kon ik het niet weerstaan. Haar lichaam. Haar prachtige lichaam met prachtige rondingen.  Yupp daar stond ze dan. Ella stond in haar hempje en ondergoed in de kamer en was aan het bellen. Ik weet niet waarom, maar ik kon het gewoon niet weerstaan en bleef maar staren.

'hij is aan het douchen.'
Toen ik dat hoorde kwam ik uit mn trans en zei ik:
"nee hoor k ben al klaar "

E: ohh hahaha, hij is al klaar hoorde je dat.
Ze draaide zich om en zei nog wat tegen dr zusje. En blijkbaar wilde dr zusje met me praten want jahh ze zei me:
  " hier app, marwa wilt met je praten."

PatienceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu