Ik kwam met een paar jongens binnen en toen ik Ella zag was ik gewoon sprakeloos. Ze zag er weer eens prachtig uit. Ook zag ik Lotfi soms stiekem een beetje kijken en toen ik haar ook zag kijken liep ik naar haar toe en gaf ik haar een compliment. Ook heb ik haar gezegd dat we moesten doen alsof we een gelukkig stel zijn zodat iedereen dat ook echt daadwerkelijk zou denken. Heb ik dat gezegd omdat ze elkaar aan keken? Nee niet daarom maar de helft hier weet namelijk niet waarom we echt zijn getrouwd of zelfs meer dan de helft.even later dansten we op van dat slome muziek maar dan iedereen in de zaal en vandaar dat iedereen met een partner moest komen. daarna hebben we gegeten.
Na het eten zei Marwa dat ella en ik moesten dansen.M: Ellaaaa jullie moeten gaan dansen
Ella wilde niet maar ik gaf haar toch maar even een seintje.
Ik zei dat ze gewoon niet durfde en toen stond ze wel op.
Nogmaals zei ik haar dat ze moest doen alsof we gek op elkaar warenIk: heb ik je niet gezegd dat je moest doen alsof we echt gek op elkaar zijn.
E: ik vind dit gewoon heel erg raar okee.
Ik: ik begrijp je maar t is maar een avond.
E: maar weet je het zeker?
Ik: wat weet ik zeker?
Ze gaf me een kus op mn wang en iedereen zij ineens 'aawhh'
Ik: serieus?
E: je zei dat ik moest doen alsof ik stapel op je was en dat is wat ik doe tochh.
Verder was het die avond erg gezellig. We hebben erg veel gelachen en gepraat.
2maanden later:
Ik: Zijn we nu niets vergeten, want k ga niet terugrijden fso ehh.
Ella heb jij al de spullen van dua gepakt en de telefoons enzoE: neee we zijn niets vergeten ik heb alles al in de auto gelegd.
Ik: en paspoorts die Zijn t belangrijkst
E: jaa die zitten in mn tas. Heb je de buggy van dua meegenomen in de auto gezet
Ik: ohh shit die ben Ik vergeten.
E: oke wil je m er aub in doen. Ik ga ff dua in de auto zetten en ga ff vragen aan de miloudi's of ze klaar zijn.
Ik: isgoed,
MARWAAA, NOUUUR zijn jullie klaaar.'BIJNAAAAA' schreeuwden ze tegelijkertijd
Ik: ewaa schiet op alsjeblieft.
Ohhjaa helemaal vergeten te zeggen......we gaan naar marokkooooo.
Marwa en nour hebben namelijk zomervakantie en we hebben de miloudi's beloofd dat we met hun naar marokko zouden gaan dus dat is wat we gaan doen. Onze ouders gaan met de vliegtuig en marwa en nour rijden met ons mee in de auto.E: eyy hoor dan zij gaan zo vertrekken dus ik heb ze gezegd dat t goed is en zakka zei we spreken af in België dan gaan we daar ontbijten, ze gaan dan op ons wachten en ze zeggen ons nog wel waar.
Ik: saff isgoedd als die meiden naar beneden komen
E: het is half 6 in de ochtend k weet niet wat je van ze verwacht.
Ik: ik verwacht gewoon dat ze naar benden komen zodat we kunnen vertrekken. Jullie vrouwen zijn echt moshkil man.
E: hoe bedoel je jullie vrouwen, je bent volgens mij jezelf vergeten yekk. ff dat je t weet ehh je zit straks in de auto met 4vrouwen.
Ik: ik heb al niets gezegd wajooo wist niet dat je boos werd hoor.
Ze keek me boos aan en riep de meiden en op het moment dat ze naar beneden kwamen kon ik mn lach niet meer inhouden. Van mn zusje wist ik het maar van marwa....
De meiden hadden allebei een trainingspak aan en een marwa had een grote knot boven op dr hoofd, nour had een losse staart die er ook niet uitzag en allebei hadden ze adidas slippers met sokken aan.Ik: HAHAHAHAHAHA jullie zien er echt niet uit.
M: alsof jij eruit ziet.
N: wat is je probleem we zitten toch hele dag in de auto. We gaan geen modeshow lopen.
Ik: ohh dus jullie gaan dagelijks naar modeshow.
M: Abdelila nog één woord en ik vermoord je echt.
N: en ik ga dr echt helpen.
Ik: Ehhh jullie zijn gevaarlijk man saff ik ben al stil.
E: okeee iedereeen instappeeeeen.
Iedereen stapte in en daar gingen we dan. Omw to Marokko.
Wie weet wat er ons nog te wachten staat..
JE LEEST
Patience
RomanceElla (20) en abdelila(23). Twee verschillende mensen. Ze zijn allebei een waardevol persoon uit hun leven kwijtgeraakt. Wil jij weten wie ze nou echt zijn en hoe dit verhaal afloopt? Lees dan dit verhaal en kom erachter.