perspectief Abdelila

1.1K 60 11
                                    

'Yallah opstaaan we zijn hier niets voor niets ehh we moeten ons klaar maken en naar buiten gaan yallah'
Zei ik.
Ik had het ontbijt besteld en het kwam net aan ik riep Ella en hoopte ook direct dat ze niets van mij had gemerkt gisteren maar dat liep dus heel andrrs dan verwacht;
Ze vroeg me waarom ik bij haar in bed lag en heb haar dus uitgelegd waarom en daarna vertelde ze me;
Dat ze in de nacht op stond om dua te voeden en tken ze daar mee klaar was en weer in bed lag ik een arm om haar heen deed en dat ze mn arm weg wilde halen maar dat het haar niet lukte en vreemd genoeg herriner ik me er helemaal niets van. Ik ging dan okk echt stuk.

We ontbeten en maakte ons klaar om weg te gaan. We gingen eerst naar het winkelcentrum en daarna gingen we naar een grot genaamd  'gruta do Lago Azul'
Het was daar echt adembenemend
Ma shae Allah.
Op diezelfde plek leerde we een nederlands/marokaans stel kennen, we raakten aan de praat en het klikte meteen dus wisselde we direct onze nummers uit.
We hebben dan ook de rest van de dag met hun doorgemaakt. We gingen nog met ze naar een restaurant en aten ons vol. We kwamen erachter dat we in hetzelfde hotel waren dus gingen we er same  naartoe.

Aangekomen in het hotel gingen we naar onze kamer. Dua ging de douche in en ik werd gebeld.
Ik werd gebeld door Yasmin. Ze had een verassing voor me zei ze.

'Schatt ik staa op het vliegvelddd'

Ik: hoebedoel je vliegveld?
Ik liep naar de gang toe en sprak daar verder...

Y: ik ben speciaal voor jou naar Braziliee gekomen en nu sta ik op het vliegveld hier in brazilieee  Oh mijn god ik kan het gewoon niet geloven ik gaa je weeer zienn. Je wilt niet weten heo erg ik je heb gemist echtt waar hoor

Ik: yasmin ben je gek geworden

Y: wat hoebedoel je, vind je de verassing dan niet leuk

Ik: yasmin ik heb je toch gezegd dat ik deze trip niet wil verpesten voor ella

Y: ohh dus ik verpest het nou bedankt hoor

Ik: nee zo bedoel ik het niett. Weet je wag yasmin stop aubb heb hier geen zin in zeg me op welk vliegveld je staat ik kom je ophalen.

Y: nee ik neem wel een taxi het hoeft niet meer

Ik: yasmin als ik zeg dat ik je kom halen dan moet je gewoon je mond houden en naar me luisteren klaar. Ik wil niets meer horen

Ze vertelde me waar ze was en ik ging weer terug de kamer in om mn portemonnee te pakken, want ik moet het goed maken zo bedoelde ik het namelijk niet maar vrouwen zijn echt niet te begrijpen pfff.

Ik: Ella ik ga ff weg ja, ik ben zo weer terug

E: waar ga je heen dan?

Ik: ik uuhmm moet gewoon wat regelen snel.

E: waar ga je heen

Ik: k ben zo terug.

E: laat me raden.... je bitch is terug.

Ik: sorryy!!?!??
Woooww dat had ik niet verwacht.
Hoe weet ze dat yasmin zou komen. 

Ik: hmm nee hoe kom je daarbij. Serieus ella vertrouw je me niet ofzo

E: dat zeg ik niet maar ik ben niet zo dom weet je maar gaa maar het boeit me niet waar je heen gaat.

Ik pakte mn portemonnee en belde een taxi.
Daar aangekomen zei ik tegen de chauffeur dat hij moest wachten en k ging naar binnen om haar te halen. Toen ze me zag besprong ze me zo wat en zoende ze me op mn lip.  We gingen naar een bar en we dronken daar wat. De taxi bracht ons naar het hotel waar yasmin in verbleef en we liepen samen haar kamer binnen.
Yasmin ging de badkamer in en toen ze eruit kwam zag ze er verbazingwekkend uit. Ze had een wit doorzichtig jurkje aan met daaronder een velrode lingerie aan. Jullie weten vast wat er daarna gebeurd is. De volgende ochtend werd ik wakker met barstende koppijn en een naakte yasmin naast me. Ik begreep er niets van. Ik deed alsof ik niet meer wist wat er gebeurde, maar natuurlijk wist ik het. Ik heb er zo'n spijt van. Mijn slechte kant won gewoon van me en zo ben ik helemaal niet. Of toch wel dus.

'Hoe kon ik, shitt wat heb ik gedaan'
Ging er door mijn hoofd.
Yasmin werd wakker en er gebeurde precies weer hetzelfde als gisternacht ik duwde haar van me af en zei dat dit niet kon. Ik nam een douche, kleedde me om en ging snel weg naar ons hotel.
'hoe kon ik, ik ben echt een idioot'
Ging er weer door mijn hoofd.
Ik deed de deur open en hoopte dat Ella nog sliep maar ook dat liep niet goed af.
Ella lag wel in bed, maar ik hoorde haar huilen.

Ik: ella gaat alles wel goed?

E: of alles goed gaat zeg je
Jaa hoor prima en met jou.

Ik: hoebedoe je prima waarom huil je dan.

E: wil je weten waarom ik huil.
Omdat ik je vertrouwde. Ik vertrouwde je en kijk wat je hebt gedaan.

Ze ging rechtop zitten en keek me aan. Aan haar ogen te zien had ze de hele nacht geen slaap gehad en alleen maar gehuild.

Ik: ik weet dat ik laat ben maar sorry er kwam gewoon iets tussen.

E: SORRY IS DAT ALLES WAT JE TE ZEGGEN HEBT?

Ze stond op En gaf me een klap.
En jaa ze heeft gelijk ik verdien deze klap en nog erger.

E: ik wil je niet eens meer zien.
Luister morgen vertrekken dua en ik weer terug naar huis.

Ik: wacht luister ik weet dat wat ik heb gedaan fout was en nog erger zelfs en daarom verdiende ik die klap en nog veel meer. Maar mag ik je wel wat vragen.

E: ik weet al wat je wilt vragen. En je bitch vertelde het me. Ze belde me om 4uur in de nacht, omdat ik me zorgen over jou aan het maken was en daarom dus geen oog dicht heb gedaan nam ik op en ohhjaa correctie ze belde met jou telefoon en  vertelde me wat jullie hebben gedaan. Ze zei me dat ze genoot. JE BITCH ZEI ME DAT ZE GENOOT. Wauuww ik bedoel kinderspel dit. Dit is nog erger dan wat nabil me heeft aan gedaan. Want het ergste is ik vertrouwde je en had je niet kunnen bellen ofzo je weet niet half hoe bezorgd ik was maar maak je maar geen zorgen nadat je bitch had gebeld brak ze alleen maar meer mijn hart en wilde ik niets meer van je horen. En nu dus ook niet.

Ik: ik uuhm

E: hou je mond en maak je klaar. Ik ga me even omkleden, we hebben afgesproken met Mouna en zakaria weet je nog. En als je al klaar bent dan kleed ff dua aan alsjeblieft.

Ik kon het gewoon niet geloven. Yasmin deed dit allemaal dus gewoon alleen om ella boos te maken. Uugh wat ben ik toch dom hoe kon ik dit niet eerder weten. Zo dom. Uit woede sloeg ik mn had tegen de muur. Mn hand begon een beetje te bloeden en doordat dua schrok begon ze te huilen. Ik pakte haar op en Ella kwam ook anlopen.

E: wat is er, waarom huilt ze en wat, wat is er met je hand gebeurd.

Ik: nee is niets

E: wacht laat me pleisters pakken.

Ze haalde de pleisters en pakte mn hand.

Ik: ella het spijt me echt heel erg wollah het spijt me.

E: abdelila ik wil niet horen alsjeblieft hou erover op.

Ze begon weer te huilen En liep weg.
Oeff wat heb ik gedaan.
Ik kleedde dua aan, verschoonde haar en legte haar terug in de box. Ik ging naar de badkamer en verrichte de  woedoe. Ik had fadjr namelijk nog niet gebeden dus deed ik dat. Ik vroeg Allah subhana wa ta'ala om vergiffenis en zonder het door te hebben rolde er een traan over mijn wangen heen.
Ik veegde het weg en stond op.
Ella ben je klaar riep ik droog.

E: ik kom eraan. Wil je alvast dua haar tas klaarleggen en de draagzak uit de tas halen.

Ik: ja isgoed.
Toen ze uit de kamer kwam zag ze er echt beeldig uit. Zoals altijd.
Ella deed de draagzak om en ik zette dua er voor haar in. Ik droeg dua haar tas en we gingen naar buiten......

PatienceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu