"Ella wat is er gebeurt tussen jullie"
Ik: alsjeblieft lotfi ik wil er niet over praten. Weet wel dat hij het heel goed verpest heeft. Klootzak.
Ik veegde mn tranen weg en zei:
Ik begrijp niet waarom allemaal nu ineens moet gebeuren.L: ik begrijp het ook niet. Hoe graag ik je dit wil kunnen uitleggen. Wat ik wel weet is dat als ik hem zie. Ik heb kapot zal slaan.
Ik: nee dat doe je niet. Hij is het niet waard.
L: de vorige keer heb ik niets kunnen doen maar dit keer word anders. Ik zal ervoor zorgen dat die vieze flikker je niet meer aan kan kijken. Klootzak.
Ik: oke stop. Laten we het ergens anders over hebben saffi.
L:saff is goed.
We wilden net het restaurant naar binnen gaan en Lotfi zijn telefoon ging af dus nam hij op.
L: jaa ze is met mij dus maak je geen zorgen. Je bent echt dom weet je dat. Ik weet niet wat je allemaal tegen haar gezegd hebt maar ik weet wel dat ze dit heeel moeilijk zal vergeten.
Toen hij dit zei wist ik meteen dat het abdelila was.
Hij gaf zijn telefoon aan me en ik zei m meteen dat ik hem niet wilde spreken.
L: het is dua. Ze wil met haar moeder praten dus neem aan. En ik ga alvast naar binnen jaa.
Ik: is goed.
Ik nam de telefoon aan en hoorde meteen haar mooie stem.
"Mama"Ik: heey lieverd.
"Mama be jij"
Ik zei haar dat ik zo terug zou komen en dat ik van haar hield.
" ouva jou mama" zei ze terug
"ella alsjeblieft sorry" zei abdelila. Sukkel hij denkt echt dat ik dit allemaal maar zo snel vergeet. Daarnet had ie nog grote praatjes en nu hij weet dat ie ziek is wilt hij nu doen alsof hij dit allemaal niet meende. Hij zegt dat soort dingen toch niet zomaar. Als hij dit zegt dan heeft ie er daadwerkelijk ook zo over gedacht of denkt ie dat nog steeds dus dit blijft nog wel erg lang bij me hangen. Dat kan ik jullie nu al zeggen.
Ik hing op en liep naar binnen. Youssef heeft precies het goeie plekje genomen😏. Naast het raam en achterin in de hoek. My favorite spot, hij kent me al te goed gewoon.
Net toen ik bijna bij de jongens was hoorde ik ineens;
"Ella? Ben jij dat"Ik draaide me om en zag een oud buurmeisje en vriendin van me.
En ze was niet alleen. Ze was met al mijn vriendinnen. Oh mijn god. Ik heb deze meiden zo gemist.
We kennen elkaaral vanaf kleins af aan en een van ze ken ik van de middelbare. Sindsdien zijn we altijd vrienden geweest.Ik: oh mijn god karima, salima, maryam en majdouline.
Ik groette ze allemaal en ze vroegen me om ff bij ze te komen zitten.
Ik: ik heb jullie zo gemist ehh niet normaal.
Maj: uuhh jaaa ik jou ook.
S: wij allemaal denk ik.
K: altijd als we samen zijn hebben we het altijd over jou en dat we je missen. En nu zien we je gewoon.
M: jaa subhana Allah echt leukk.
Ik: maryam die ghimaar staat je echt goedd Ma shae Allah. Sinds wanneer draag je het.
M: sinds een paar maanden nu hahaha en dankjewel schat.
We bleven zo'n 10minuten praten en ik vertelde ze een beetje waarom ik ze niet kon spreken enzo.
We wisselden onze nummers uit en ik was de jongens helemaal vergeten." dames mag ik haar even van jullie overnemen" zei lotfi.
Ik: oh mijn god ik was jullie helemaal vergeten wahahahha.
L: jaa dat hebben we gemerkt.
K: hey meneer lotfi
L: oh heey karima alles goed.
K: goed elhamdoulilah en met jou.
L: goed goed elhamdoulilah.
Ik groette iedereen en zei:
We spreken elkaar op app ja schatjes.M:jaa in shae Allah. Ik maak direct groep aan hoeven we elkaar niet allemaal prive te appen.
Ik: jaa doe dat.
L: yallab zid. We hebben werk te doen.
Ik: waarom verpest je alles. Ik was het helemaal vergeten en nu niet meer. Bedankt lotfi.
Ik: doeii meisjess.
" doeeii"zeiden ze in koor hahaha.
Ik ging aan tafel zitten en youssef begon meteen te praten over maryam. Op de middelbare wilde hij niet van dr weten maar sinds mbo is hij stapelgek op haar. Zijn droomvrouw noemde hij haar. Hij had dan wel met andere meisjes maar is haar nooit vergeten. Hij durfde haar nooit aan te spreken omdat zij best praktiserend is en hij wist heel goed dat als hij haar wilde, hij het een en ander aan zichzelf moest veranderen qua deen(geloof) dan ehh. Ik heb zo'n gevoel dat deze twee gaan trouwen, maar ik weet überhaupt niet eens of ze nog single is of niet dus daar moet ik maar eens achter gaan komen.
Youssef bestelde wat te drinken voor ons en toen zette hij zijn serieuze gezicht. Nu weet je dat het menens wordt.Y: in die brief staat dus dat hij zich heeft aangegeven aan de politie omdat hij zogenaamd spijt heeft.
L: waarom nu pas spijt. Tssss wollah ehh jullie willen niet weten hoe erg ik kook van binnen.
Ik staarde uit het raam en ineens zag ik hem en hij was niet alleen. Mijn handen begonnen te trillen en toen ik ze steeds dichterbij zag komen kreeg ik het ineens benauwd. Ik keek naar de jongens en weer terug naar buiten. Ze waren er niet meer. Huuhh waar zijn ze gebleven. De jongens vroegen me wat er met me aan de hand was en ik was zo in shock dat ik niets kon zeggen. Toen ineens hoorde ik de deur van het restaurant en toen ik keek zag ik ze. Mijn tranen begonnen te stromen en ik werd nog benauwder.
De jongens merkte dat er iets met me was en vroegen me wat er aan de hand was.
Ik: z..z...z..ze zijn hier.
Ik stond op en wilde hier snel weg, maar lotfi trok zich naar me toe en hield me stevig vast. Ik begon te huilen op zijn borst en zei dat ik dit niet allemaal aan kon. Eerst Abdelila en nu dit. Hij zei me dat alles goed zou komen.
L: waar zijn ze.
Ik: bij de balie.
Lotfi liep naar ze toe en toen ze omdraaide begon lotfi te schreeuwen.
Youssef ging er ook heen en de meiden kwamen naar me toe.Maj: wat is er aan de hand
Ik wilde wel antwoordenmaar mijn gedachten brachten mij terug naar de verkrachting en al die pijn begon ik weer te voelen. Ik kreeg het nu veel benauwder en toen was ik ineens weg.
JE LEEST
Patience
Любовные романыElla (20) en abdelila(23). Twee verschillende mensen. Ze zijn allebei een waardevol persoon uit hun leven kwijtgeraakt. Wil jij weten wie ze nou echt zijn en hoe dit verhaal afloopt? Lees dan dit verhaal en kom erachter.