Perspectief van Ella

1K 67 3
                                    

Het werd al wat laat en dus keerden we terug naar het hotel en gingen slapen.
Eindelijk weer mn bed in.

Of nou jaa ik was van plan om te slapen.
Toen we in het hotel aankwamen (in onze kamer) zei Abdelila dat hij weg moest en direct terug zou komen.
Ik zei hem dat ik hem door had en toen zei hij:
' ze is erg ziek. Wollah ze zei me dat ze ziek was. Ik moet dus echt even kijken toch. Als het niet zo is dan kom ik direct terug saffi.'
Ik: okee nouu ik hoop t voor je.
Toen ik dat zei gaf hij me een knipoog en hing hij weg.

Ik deed dua in bad en kleedde haar daarna aan en deed ook mijn pyjama aan.Ik gaf haar eerst nog borstvoeding en deed haar daarna in haar bed. Ik deed de tv aan en vroeg aan de roomservice voor chocolade hapjes. En binnen een paar minuten waren ze er al.

'Hello miss, your food is arrived. '

Hahaha hij zei dat echt op zo'n grappige manier
Ik: 'Ahahaha thankyou very much'

'Have a nice evening miss'

Ik: you too

Ik deed de deur dicht en ging met al mijn chocohapjes op mijn bed zitten. En oooohhh mijn god wat waren ze lekker.

Ik appte ondertussen met mn zusje en met dada. Ik wilde slapen maar had geen slaap. Kennen jullie dat ook of ben ik de enige?

Ik ruimde de rest van de chocolade hapjes op en deed ze in de koeling. Ik ging net liggen in mn bed toen die sjonnie van een abdelila mn naam riep toen ie binnenkwam. Ik was best verbaasd dat ie zo snel terug was.

Ik: wat moet jee jongee en jij bent snel terug..

A: ssshhht wees gewoon stil en pak je zwemkleding.

Ik: want?

A: doe nou maar.

Ik: maar waarom

A: wajoo sh7al ket hadri (hoeveel je praat) doe nou maar wat ik zeg.

Ik: okeee jonge ben al stil.

We pakte onze spullen en hij zei me dat we dua bij zakka en mouna zouden afzetten.
Toen we haar hebben afgezet deed hij me een blinddoek om en gingen we volgens mij naar beneden.

Ik wilde zo graag weten waar we waren dus vroeg ik of de blinddoek af mocht

A: ohh jaa tuurlijk.
Hij deed m af en pffff wauwww gewoon.
Ik zag overal kaarsen en rozenblaadjes. Een prachtig zwembad het...het was echt ongelooflijk.

'Wauww'
Dat is het enigste wat er uit mijn mond kwam.

A: ik wat dat het een beejte overdreven is maar jaah

Ik: neeneenee Dit is echt wauw. Ik heb er gewoon geen andere woorden voor. Oh mijn God abdelila.

Ik gaf hem een knuffel en hij zei me dat ik me moest gaan omkleden.
Toen ik klaar was met omkleden keek ik naar mezelf in de spiegel en zag ik een paar littekens van het ongelukje dat er was gebeurt door Nabil.
Ik vraag me nu echt af waar hij is. Ik kan hem gewoon nog steeds niet vergeten. Ik hou gewoon nog steeds veel te veel van hem.

'Apppp waar ben jee ? '

A: ik ben in die kamer
Toen ik de kamer binnen kwam vroeg hij me waarom ik mn japon nog aan had. Ij wilde antwoorde geven maar ik zag iets veel belangrijkers..........chocoladeeeeee

A:waarom ontvlucht je mn vraag.

Ik: I am not. Ik wil gewoon eten

A: hmmm okee.

Ik was aan het eten en ik voelde een paar ogen op me branden. Ik keek op en zag hem lachen.

Ik: wat lach je.

PatienceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu