2maanden later:
we gaan naar marokkooooo. eindelijk. ik ben zo lang niet geweest en dit is echt wat ik nodig heb na alles. wat heb ik het toch gemist. Het is 05.00 en ik ben niet eens moe. ik ben gewoon actief hahaha en ik ben al sinds 04.00 op.ik: heb je de buggy van dua in de auto gezet?
A: ohh shit die ben ik vergeten
ik: oke wil je die er aub in doen, ik ga ff dua in de auto zetten en ga vragen aan de miloudi's of ze klaar zijn.
A: is goed
telefoongesprek:
''salamou alaykouom mounaa''M: wa'alaykoum salam lieverd
Ik: zijn jullie al vertrokken?
M: nee nog niet, we zijn nog ff kleintjes aan het aankleden en dan gaan we.
Ik: isgoed maar wij zijn nog niet klaar. mn zusje en schoonzusje zijn nog niet helemaal wakker en we zijn nog ff laatste dingetjes aan het klaarzetten en dan zijn wij ook klaar.
M: zakkaa, ella zegt dat ze nog ff wat dingen moeten doen en dan uit huis gaan............ ella, zakka zegt dat wij alvast gaan en ergens in belgie gaan stoppen. ergens op een plek waar we kunnen ontbijten fso en we bellen dan wel waar we zijn. hij zegt ook dat als jullie in Belgie zijn jullie moeten bellen.
Ik: saff isgoed dan zien we jullie daar In shae Allah
M: In shae Allah schat, yallah dan zien we jullie dan In shae Allah, beslamaaa
Ik: beslamaa
Ik meldde abdelila wat mij verteld werd en hij zei:
'saff isgoedd als die meiden naar beneden komen'Ik: het is half 6 in de ochtend k weet niet wat je van ze verwacht.
A: ik verwacht gewoon dat ze naar benden komen zodat we kunnen vertrekken. Jullie vrouwen zijn echt moshkil man.
Ik: hoe bedoel je jullie vrouwen, je bent volgens mij jezelf vergeten yekk. ff dat je t weet ehh je zit straks in de auto met 4vrouwen.
A: ik heb al niets gezegd wajooo wist niet dat je boos werd hoor.
Ik keek m boos aan en riep de meiden naar beneden. Mesakien ze zijn echt kapot en dat kon je zien en merken. Zien aan hun gezichten en merken aan hun humeur hahahaha en wie moet er weer vuur bovenop gooien....abdelila natuurlijkk.
A: HAHAHAHAHAHA jullie zien er echt niet uit.
M: alsof jij eruit ziet.
N: wat is je probleem we zitten toch hele dag in de auto. We gaan geen modeshow lopen.
En zo ging het nog ff verder, maar daar had ik geen tijd voor dus zei ik dat iedereen nu moest instappenWe waren net een halfuurtje aan het rijden en iedereen sliep alweer, inclusief ik. Ik heb echt te doen met abdelila meskien hij is de enigste man hier en moet de hele weg naar marokko met ons zitten.
"we zijn nu net in België, waar zijn jullie? "
Hoorde ik. Ik werd langzaam wakker en zag dat we in belgie waren."Isgoed dan zien we jullie zo en nee man iedereen snurkt nog "
Ik: helemaal niet. Ik ben gewoon wakker hoor.
A: ohh laat maar er is er een wakker hahaha saff we zien jullie zo in shae Allah.
Ik: hoelang moeten we nog tot we bij hun zijn.
A: hmm nog ongeveer een uurtje of halfuurtje rijden.
Ik: ohh okee.
Ik keek naar achter en zag dat de meiden nog sliepen. Ik weet niet waarom maar ineens kwam dat wat er was gebeurd weer in me op. Ik heb het over dat incidentje van toen in Brazilië en ik moest het kwijt.
JE LEEST
Patience
RomanceElla (20) en abdelila(23). Twee verschillende mensen. Ze zijn allebei een waardevol persoon uit hun leven kwijtgeraakt. Wil jij weten wie ze nou echt zijn en hoe dit verhaal afloopt? Lees dan dit verhaal en kom erachter.