We maakten een botsing, maar gelukkig was er niets gebeurd behalve dat mijn mooie auto nu een dikke deuk heeft jammer genoeg maar jahh.
Ik stapte uit de auto en liep direct naar Ella toe. Gelukkig mankeerde zij ook niets.Er stapte een mooie dame uit de auto met een kort strak jurkje aan.
Ik keek haar even van top tot teen aan en ineens kreeg ik een stoot tegen mn arm. Van Ella dus.'Sorry ik lette niet op' zei de dame
Ik: Nee nee ik lette niet op.
'Sorry hoor maar hebben we elkaar niet eens eerder gezien?
Ik: denk t niet
'Oh mijn god jawel. Abdelila? Ben jij t? '
'Watt hoe weet ze mn naam' dacht ik in mezelf. Ik heb dr nog nooit gezien hoor.
Ik: nopp ken je nog steeds niet.
Ella begon ineens zomaar te lachen wat best wel eng was eigenlijk van binnen ging ik ook echt stukk, maar ik zag de dame best boos kijken dus k dacht laat me maar mn mond houden. Volgens mij zou ze Ella nu echt kunnen vermoorden hahahahaha.
'Ik ben yasmin, ik zat bij je in de klas en we hadden een relatie weet je nog'
Ineens schoot alles me weer te binnen. Al die zieke tijden die ik met dr had meegemaakt. Is dit toeval off. Neenee ik weet wel zeker dat dit geen toeval is, maar wat zou het dan zijn?
Ik: yasmin? Serieus ben jij t? Watt nooit.
'jaa hahaha'
En nog een keer begon Ella ineens weer te lachen. Die chick is niet 100 man hahahahaha. Ik wil echt weten waar ze aan denkt fso.
Ze werd gebeld en liep weg.Ik: maar yasmin wat doe je hier dan?
Y: ik ben hierheen verhuisd
Ik: serieus? Hoe lang al
Y: al een maandje of twee. Zoeits
Ik: ohh okeoke
Y: is dat je vrouw?
Ik: jaa hoezo
Y: ik dacht dat je met iemand anders was getrouwd, een modernere, rijke vrouw. Eentje die geen hoofddoek droeg.
Ik: moderner? Hoe bedoel je dat?
Y: kijk naar haar, kijk hoe ze eruit ziet, dat draag je toch niet meer op die leeftijd.
Ik: zij gaat tenminste naar de moskee. Ik vraag me af wat jij in het dagelijks leven doet.
Y: nou sorry hoor dacht alleen dat je met iemand anders was getrouwd
Ik: jaa dat klopt ook ja, maar mn vrouw is overleden.
Y: ohh sorry.
Ze kwam dichterbij en pakte mn hand.
'Echt waar sorry. Ik wist het niet 'Ik: het geeft niet
En liet haar hand los.Y: dus nu ben je met haar getrouwd?
Ik: jaa lang verhaal.
Maar uhhm ik moet weg. Mn schoonbroer is er.Y: mag ik je nummer dan kunnen we mis een keer afspreken.
Ik: hmm ja hoor isgoed.
We wisselde nummers uit en ik stapte de auto in.
Een week later:
Ik belde lotfi en vroeg hem of hij na zijn laatste klant/ leerling nog met Ella wilde rijden. Hij zei me dat ie het goed vond dus maakte we een afpraak voor vandaag.
Ohhja was jullie dus vergeten te vertellen dat lotfi een eigen rijschool heeft.
JE LEEST
Patience
RomanceElla (20) en abdelila(23). Twee verschillende mensen. Ze zijn allebei een waardevol persoon uit hun leven kwijtgeraakt. Wil jij weten wie ze nou echt zijn en hoe dit verhaal afloopt? Lees dan dit verhaal en kom erachter.