Perspectief Abdelila

1.9K 75 6
                                    

nadat ik met Ella had gesproken en haar had verteld wat haar broer me vertelde belde ik naar huis om ze te vertellen alvast de logeerkamer klaar te maken.

'salam weldi'

'salam dada labas alik' (hoe gaat het met je?)

ik: dada wil je wat voor me doen?

d: tuurlijk weldi vertel maar.

ik: kun je de logeerkamer klaarmaken.

d: maar voor wie weldi?

ik: ik vertel je het zodra ik thuis ben oke en dada vertel mama dat ik wat later thuis kom en als ik naar huis ga Nour ophaal.

d: is goed weldi

ik hing op en meteen daarna vroeg Ella me wie en wat Dada was. ik legde haar uit dat ze mij heeft opgevoed en dat ik haar zie als mijn tweede moeder, omdat ze altijd voor mij, m'n zusje, broer en zus klaar stond en dat het ons is aangeleerd om haar Dada te noemen, dat doen we namelijk al sinds kleins af aan.

'aawhh zo lief.' reageerde ze.

ik zag dat ze goed wilde zitten, maar dat ging moeilijk. ik zag dat ze pijn had en vroeg haar of het wel goed met dr ging.

E: ja ik wilde alleen goed zitten,omdat ik last had van mijn rug, maar dat doet teveel pijn. dus laat maar zitten.

ik: kom laat me je helpen.

ik deed haar kussen goed en hielp haar met zitten, maar precies op dat moment kwam haar broer binnen.

B: laat haar met rust. ik help haar wel.

Ik: jaa sorry. ik ga weg. ik uuhhm...kom je morgen weer bezoeken.

E: isgoed In sha Allah en Abdelila?

ik: jaa?

E: nog bedankt.

'Graag gedaan' antwoorde ik terug en ik ging weg.

ik stapte mijn auto in en ging naar mijn ouderlijke huis. ik liep naar binnen en zag een jonge vrouw naar me staren. ze had een strak, kort jurkje aan met een diepe V-hals waardoor je haar borsten kon zien. ik vond haar maar een rare chick dus keek ik van haar weg.

'NOUR KOM NAAR BENEDEN WE GAAN.' schreeuwde ik. de vrouw staarde nog steeds naar mij en ik was dat wel een beetje zat.

ik: en jij bent?

mevr. : dat zou ik jou moeten vragen, dus wie ben jij?

'IK KOM ERAAN' schreeuwde nour terug.

ik: dit is mijn huis. mijn ouderlijke huis, dus ga je me nog vertellen wie je bent?

mevr. : oh dus jij bent de zoon van Oualid. nou aangenaam. ik ben Salma , de vriendin van je vader. hoe heet je eigenlijk?

ik: gaat je niets aan.

'NOURR YALLAH SCHIET OP. HEB NIET AL DE TIJD.

N :ik ben er al. rustig maar. oh mijn god. en wat doet zij hier weer. heeft ze niets te doen ofso. pa is er toch niet.

s: niet zo brutaal meisie. ik ben wel je aanstaande moeder.

N: luister dan, never moet je dat meer zeggen, tsss wat denk je wel. jij bent gewoon een of andere hoer die met mn pa gaat om zn geld en niet omdat je van hem houd.

ze wilde m'n zusje net een klap geven toen ik haar hand vast hield.

ik: niemand komt aan mn zusje. heb je me begrepen, dus beter hou je je poten bij je. yallah nour kom.

PatienceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu