Ze hadden een discussie en dat ging best lang door. Ik heb zo vaak geprobeerd ze te laten stoppen met praten maar ze wilde niet. Er was een ding dat me echt raakte en dat was toen Ella vertelde over haar relatie.
"ik weet niet hoe het met hem zat, maar ik kon niet meer zonder hem. we waren verloofd marwa. ik was tot over mijn oren op hem verliefd. ik was echt gek op hem. hij was mijn alles. onze relatie was bijna perfect. er waren veel ups en downs maar het meest waren er alleen ups. we waren onafscheidelijk. toen we uit elkaar waren ging ik kapot en dat weet je en heb je meegemaakt. je weet hoe ik er aan toe was. nu nog steeds haal ik soms onze herinneringen naar boven ondanks dat ik over hem heen ben. we zijn nu gewoon vrienden, maar dat betekend niet dat ik onze relatie ooit zal vergeten. en nu wil ik ook iets weten. ''hebben jullie iets?''
Waarom deed me dit iets?
Ik weet echt niet waarom, maar het doet me wat. De gedachte dat ze nooit haar herinneringen met lotfi zal vergeten. Ik weet het niet maar iets diep van binnen zit me niet goed.volgende dag:
We kwamen aan in Spanje en over een paar uurtjes zouden we bij de boot aankomen. op naar Marokko. We zijn eindelijk in marokko aangekomen en we verblijven eerst een dagje bij mn oom in tanger en dan gaan we richting agadir.Aangekomen bij mijn oom:
Ik stelde iedereen voor aan ella en zo hebben we een beetje gepraat en waar ik natuurlijk niet verbaasd over was, was het feit dat mijn familie meteen verliefd op haar was. we aten, we douchten en gingen slapen, we waren namelijk nogal moe. Mijn familie hier in marokko is nogal rijk dus we zaten nu gewoon in een pracht van een villa en zodra we in agadir zijn zullen we nog meer prachtige dingen zien.
We bleven hier niet zo lang en gingen de volgende dag al weer weg maar natuurlijk zijn we wel eerst het strand geweest.
De miloudis wilden perse dat we meegingen naar hun huis in marokko en dat was in marrakesh en we konden dat niet ontlopen.
De volgende dag gingen we dus rechtstreeks marrakesh en ook dat is erg lang rijden dus zijn we vroeg vertrokken.De dagen dat we in marrakesh verbleven waren erg leuk maar nu moeten we echt naar agadir en ook dat is echt lang rijden.
Aangekomen in agadir stond mn hele familie al voor de deur te wachten ondanks dat het al 12uur in de avond was, maar niemand slaapt hier op zo'n tijdstip want dat vinden ze namelijk veel te vroeg.
Ze deden de garagedeur open en ik zette de auto erin. We stapten uit de auto en iedereen was zo blij om ons te zien en ook ik was erg blij om hén te zien. We leegden de auto, zette alles in de kamers en we gingen aan tafel om te eten. Yupp couscous eten om 12uur/half 1 snachts waarom niet. Kan gewoon tochh.De volgende ochtend stonden we op ontbeten we en gaf ik de dames een rondleiding.
E: Wauww het is zo mooi hier. Echt prachtig gewoon, ik ben echt sprakeloos
M: Jaa ehh het is zo groen en zo groot
N: wacht maar tot jullie de dieren zien.
Ik: jaaaja nour heeft gelijk wacht maar af. Mijn opa heeft hier van alles. Mais, druiven, courgette, vijgen, peper en ga zo verder. Over mn opa gesproken kijk hem daar.
We liepen naar hem toe en marwa en ella gaven hem direct complimenten over de boerderij.
'3amoe tabaraka Allah alik wollah' zei ella
O: chokran a benti (dankjewel mijn dochter)
M: Ma3amri sheft shi 7aja b7el hadi (ik heb nog nooit zoiets gezien als dit)
O: chokran a benti ma3amri sme3t elhadra b7al li kaltou ntouma daba (dankjewel mijn dochter ik heb nog nooit zoiets gehoord zoals jullie hebben gezegd)
Er verscheen een bigsmile op zijn gezicht en zijn ogen straalde helemaal.
E: je opa heeft echt een schattige lach Ma shae Allah hij is echt cuteee Allahoema Bareek.Ik: jaaa ik lijk op hem of niet
E: ga nou maar niet al te ver aub
Ze negeerde mn vraag en ging gwn verder met het praten met mn opa. Na hun gesprek zijn we verder gegaan met de rondleiding en gingen we naar de dieren.
Alseerst de schapen daarna de koeien en daarna....."AAAAAH OH MIJN GOD PAAAAAARDEN" schreeuwde Ella. Kennelijk zijn dat haar lievelingsdieren.
E: neeee dit meen je niet, weet je hoelang ik geen paard heb gezien.
Ze ging de stal in en ging naar een van de paarden waar we nooit op reden omdat die nogal gevaarlijk was. Ik waarschuwde haar maar was al te laat.........
JE LEEST
Patience
RomanceElla (20) en abdelila(23). Twee verschillende mensen. Ze zijn allebei een waardevol persoon uit hun leven kwijtgeraakt. Wil jij weten wie ze nou echt zijn en hoe dit verhaal afloopt? Lees dan dit verhaal en kom erachter.