perspectief van Ella

254 10 1
                                    

"Welke verkrachting?"

Lotfi en ik keken elkaar aan. gebeurt dit nu echt. Shit shit shit. Laat dit alsjeblieft niet app zijn.

" zeg dan"

We keken allebei om en zagen dat het karim was.
Ik weet niet wat erger is. Dat het karim is die er achter is gekomen of als app erachter zou komen.

L: nee niemand. We waren gewoon aan het praten

K: jaa klopt over een rechtzaak. Waar jullie heen gaan en het heeft te maken met een verkrachting dus vertel op.

Hij keek me strak en diep aan waardoor ik gewoon niet meer kon liegen. Ik kan sowieso niet tegen hem liegen, want ik word soms zo nerveus van hem. hij heeft het meteen door als ik lieg.
Ik vertelde hem alles. Letterlijk alles wat er gebeurd is.
Ik zag dat wat ik hem vertelde hem boos maakte want hij begon van zijn handen vuisten te maken.

Ik: je hoeft nu niet boos te worden. Het heeft geen nut het is nu al 5 of zelfs 6jaar terug.

K: ik ga met jullie mee

Ik: het hoeft niet

K: ella ik heb het nabil beloofd. Ik heb hem beloofd op je te passen. Plus je bent ook nog eens mn schoonzusje dus of je nou wilt of niet ik ga mee. Weet app het trouwens.

Ik: nee tuurlijk niet. Hij heeft genoeg aan zn hoofd. En jullie twee zijn precies hetzelfde hij zou hier ook boos om worden en zeuren omdat ik het hem nooit verteld heb blablabla en dat terwijl het voor zn eigen bestwil is.

App kwam naar beneden en iedereen werd meteen stil.

K: ewa app alles goedd

A: goedd elhamdoulilah en met jou

K: elhamdoulilah. Okee jongens wachten jullie op mij of zie ik jullie zo bij ma.

A: waar ga je heen dan

K: de douche in

Ik: ga maar douchen wij gaan alvast.

L: jaa wij zien je daar wel, want je gaat sowieso uur daar op die pot blijven.

A: deze man is slimmer dan je denkt hoor. Hij gaat onze huis bombarderen zodat die van hem lekker blijft ruiken. Zwerver.

Zo gezegd zo gedaan. We vertrokken naar het huis van mn schoonmoeder en karim kwam later.

Dag van de rechtzaak
Vandaag is het zover jongens. Ik ben zo zenuwachtig en bang en boos. Echt er gaat van alles door me heen. Ik weet niet hoe het gaat aflopen vandaag, maar ik hoop goed zodat ik dit allemaal kan vergeten en hier niet meer over hoef na te denken. Ik baal wel dat app er niet bij kan zijn eerlijk gezegd, maar het is beter zo.

Ik werd wakker en voelde mezelf misselijk worden dus stond ik op, nam een snelle douche en ging alvast naar beneden. Precies optijd opgestaan. Dada kan elk moment aankloppen. Ik heb haar alles verteld over de rechtzaak en toen kwam ze met een idee om iedereen hier te laten ontbijten zodat ik later gewoon kan doen alsof ik boodschappen moet doen voor vanavond en dan kunnen zij en mn schoonmoeder op app passen als ik weg ben. Dus dat is wat ik ga doen.

Ik pakte dua en ging met haar naar beneden. Ik zette haar in haar stoeltje gaf haar ontbijtkoek en een pakje melk en zette haar voor de tv.

Ik ging alvast naar de keuken en zette alle ingrediënten klaar voor baghrir (gaten pannenkoek) en toen werd er aangeklopt.
Ik deed de deur open en zag dada.

D: salamou alaykoum benti. Alles goed.

Ik:goedd elhamdoulilah ghaltoe. Kidagra ntia labas ghlik ( hoe gaat het met jou?)

PatienceWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu