Ik werd wakker en zag de meiden om me heen staan.
"Omg we schrokken ons dood. Wat gebeurde er. Waarom viel je flauw?"
Ik: dames ik ben echt kapot. Ik vertel jullie alles een andere keer oke by the way hoelang was ik bewusteloos?
"Isgoed.....nou uuuh het is nu al 7uur 's avonds dus jaa best lang hahahaha"
Ik: omg serieus. Pfff heb wel echt heftige hoofdpijn jaa
Mijn telefoon ging af en k zag dat het marwa was dus nam ik op
"Alsjeblieft alsjeblieff alsjeblieeeefftttt mag ik je blauwe jurkje lenen"
Ik: ook hoi
M: jaa sorry heeyy. Ik heb m morgenochtend nodig okeee dus mag het alsjeblieft
Ik:jaa is goed
M: yess
Ik: wacht wacht welke
M: die lichtblauwe
Ik: mn lievelingsjurk neee ben je gek
M: nee doe normaal je hebt al ja gezegd. Pleasee ik moet er goed uit zien dus heb m echt nodig. Pleaseee ell pleaassee
Ik: okeoke tfoe maar wollah ehh marwa als er een vlek op zit of als ie gescheurd is of wat dan ook k breek je
M: Yessss yess yess dankjewel lieve zuss en neeee wollah k ga goed opletten komt goed.
Ik: jaajaa doeii lelijkerd
M: doei lekkerding hahahaha
(Klop klop)
Ik: kom maar
L: je bent officieel ontslagen uit het ziekenhuis dus yallah kom naar huis.
Ik: maar ik wil niet naar huis
L: ga je niet gedragen als een kleuter hoor.
Ik: hoe moet ik nu opstaan als ik nog aan infuus zit sjonnie
L: ohh sorry hoor.... sjonnie
De meiden begonnen te giechelen en ook hun gingen naar huis.
Ik: app als jullie thuis zijn ehh
"Jaa isgoed" riepen ze in koor.
De zuster kwam binnen en haalde mn infuus uit mn hand. Ze zei ook meteen dat ik rustig aan moest doen en ik niet te snel op moest staan.
"Houd je verloofde of vrouw goed in de gaten. Ze moet niet al te veel stressen of boos worden."
L: ja zal ik doen hoor, maar mag ik u vragen waarom u denkt dat we verloofd of getrouwd zijn.
Ik begon te lachen en ze keek me blozend aan.
"Ik dacht uuhhmm...door jullie ringen en uuhmm hoe jullie kijken naar elkaar....ik uuhmm.... sorry "
Ik: Nee het geeft niet hoor, maar we zijn gwn vrienden. Ik ben al getrouwd
"Aah oke nou uuhm jullie mogen gaan"
Ze ging de kamer uit en lotfi en ik begonnen te lachen.
Ik: als ik met jou of met youssef ben denken mensen altijd dat we een stel zijn en ze zijn ook niet bang om het te zeggen of te vragen echt grappig.
L: begrijp er ook niets van hahahha maar mensen horen er niet van uit te gaan
Ik:nee je hebt gelijk. By the way waar is youssef eigenlijk.
L: hij werd gebeld door zn moeder dus hij moest ff weg maar hij zou je bellen zei ie.
Mijn telefoon ging af en ik zag dat het youssef was.
JE LEEST
Patience
Любовные романыElla (20) en abdelila(23). Twee verschillende mensen. Ze zijn allebei een waardevol persoon uit hun leven kwijtgeraakt. Wil jij weten wie ze nou echt zijn en hoe dit verhaal afloopt? Lees dan dit verhaal en kom erachter.