-Capitolul 3-

9.5K 318 0
                                    


 Ma uit bulversata la Erika, care se pare ca il privea pe cel care tocmai a intrat pe usa. Isi intoarce privirea spre mine, venind mai aproape. 

"-Alma, el e Paul,  fratele meu mai mare. " imi spune, iar eu ridic dintr-o spranceana. 

"-Sunt cumva la camera ascunsa, Erika ? " intreaba numitul Paul si pufneste pe nas. 

"-Poti macar o data sa te porti frumos ? " il roaga sora lui mai mica, inchizand ochii pentru cateva secunde. 

"-Frumos ma port mereu. Dar asta ce cauta in casa mea ? " 

"-Asta e Alma ! " spune Erika acida. "Si e si casa mea ! " 

"-Ai 18 si nu stiu ? Atunci gura, Erika ! Si tu, imi spui ce cauti aici ? " 

 Imi dau ochii peste cap si imi frec ceafa, incercand sa-mi pastrez calmul. Baiatul asta e mereu asa insuportabil ?! 

"-In primul rand, ma cheama Alma. " 

"-Iar in al doilea rand, draga asta, eu nu retin ce nu ma intereseaza. Si tu nu ma fascinezi deloc ! " 

       -Perspectiva Paul- 

Deja ma enerva mult tipa asta care se credea Guliver. Si de cand naiba Erika umbla cu figuranta asta ?! 

"-Mereu esti asa arogant ? " imi spune fata aia si ma priveste de parca m-ar taia din priviri. 

"-Eu dau sens termenului de arogant, draga. Si acum, iti spun frumos sa iesi afara, ca am alte treburi de facut decat sa ma cert cu tine. " 

"-Paul ! Alma, nu pleci ! " se baga sor-mea si-mi vine sa-i spun vreo doua. 

"-Erika, taci ! " 

"-Stai calma, Erika, plec de unde nu sunt dorita. Imi pare rau pentru tine ! " 

"-De ce  ? " intreb eu sceptic si eram clar mai nervos. 

"-Ca esti fratele ei. " spune calma si ridica dintr-un umar impasibila. 

O iau pe Alma asta de brat si ies cu ea pe hol, trantind usa. 

"-Vreau sa nu mai vi, clar ? " 

"-Auzi, te crezi ceva super-erou ? " 

"-Nu, dar nu ma deranjeaza sa ma consideri tu. Nu mai sta cu Erika si gata ! " 

"-Erika e destul de matura sa poata lua decizii, nu trebuie sa faci tu pe fratele mare si protector, pe langa ca esti nesimtit si arogant. " 

O privesc cu sprancele ridicate, apoi ma incrunt. Fata asa e mereu asa nesuferita ?! Imi frec mainile una de alta, in dorinta de a ma calma inainte sa fac alte cele.

       -Perspectiva Erika- 

Ascult discutia dintre fratele meu si Alma si-mi vine sa-i dau lui Paul cu capul de pereti. Mereu face asa ! Ma asez pe canapea, cand ii vad geaca, iar din ea iese o lumina. Telefonul lui !! Ma uit o data spre usa si sa ma asigur ca nu vine, si-i scot usor telefonul. Are mesaj de la Edi, prietenul lui cel mai bun. 

Deci la o petrecere trebuie sa ajunga, ha ? Imi scot telefonul si notez si eu rapid adresa. Paul, Paul, vezi tu ! Ii las telefonul inapoi in buzunarul gecii lui de piele si ies dupa el, dand nas in nas. 

"-Unde-i Alma ? " 

"-La casa ei, ce zici ? " raspunde si intra inauntru. 

"-Esti groaznic ! Asa faci mereu ... nu pot sa am prieteni ca te bagi tu mereu ! " 

"-Hei, jos tonul, Erika, nu ma mai scoate si tu din sarite ! Poti sa ai prieteni, dar nu ea. " 

"-Ea e Alma si e noua vecina, poarta-te frumos ! " 

Perfect !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum