-Capitolul 12-

6.3K 264 4
                                    


   Am coborat imediat din masina, auzindu-l pe Paul din urma mea: 

"-Cu placere ! " spune si eu imi dau ochii peste cap. 

"-Multumim. " ii spune Zoe, iar eu o trag nervoasa de mana pana sus. 

"-E dragut rauuu !! Si frumooos ... "

"-Stai sa vomit ! " ii raspund, lasandu-ma pe canapea. "Acum ... Ce-a fost in capul tau ? " ma rastesc eu.

"-Vreau si eu sa fac pe cupidon, dar tu ... Daca eu as avea un vecin asa, pai nu as prea sta pe acasa. " 

"-Tu oricum nu stai pe acasa . Dar acum esti aici cu mine, nu mai pleci singura niciunde. " 

"-Nici la baie ? " 

"-Ba acolo da. " ii spun si rad. 

       -Dupa o saptamana- 

Cu ajutorul lui Edi, am putut s-o conduc pe Zoe la aeroport, fiind o dimineata de vineri agitata. Eu i-am  mai propus sa stea pana maine, dar a spus ca nu mai poate. 

Oricum, am vizitat tot orasul. Edi ma lasa in fata complexului, iar eu ii multumesc. 

"-Scuze ca te-am deranjat ! " 

"-Nu-i niciun deranj, Alma. Poti apela oricand la mine ! " 

"-Multumesc din nou ! " ii spun si inchid portiera, urcand in apartament. 

    Aveam de gand sa ies si eu peste o ora, dar voiam s-o iau si pe Erika cu mine. Am neglijat-o saptamana asta ... Dar cum fac sa o lase capcaunul ala ? 

Ma duc la ei, ce poate sa se intample, nu ? Macar am invatat ceva de la Zoe, sa am si eu putin tupeu si indrazneala. 

Bat la usa, iar din apartament se aude vocea Erikai: "Intra, e deschis. ",asa ca am sa fac intocmai. 

"-Buna, Erika !" 

"-Hei ! Ai dus-o pe Zoe ? " 

"-Dap. Am venit sa te intreb daca vrei sa iesim undeva , o sa vina mai multi  . " 

"-Des ... " vrea sa spuna, dar apare Paul, care sta sprijinit de peretele sufrageriei. 

"-Unde sa mearga ? " 

"-Mai nou o controlezi ?  " 

"-Mereu o controlez. " 

"-Doar nu vrei sa-ti spun unde o sa mergem ? " 

"-Ba chiar insist. " 

"-La o iesire. Paul, o lasi ? " ii spun cu un iz de sarcasm. 

"-La 00:00 e acasa. " 

"-Doamne, parca i-as cere mana, nu alta ... Nu o iau de sotie, stai calm. " ii spun, iar el isi da ochii peste cap. 

"-Erika, daca nu esti acasa cand trebuie, te incui afara. " 

"-Ce-ti veni, Paul ?! " ii spune ea. 

"-Nimic. Doar fac ce mi-a spus mama: ma impun  mai mult si am grija de tine. " zice si pleaca. 

"-Acum s-a trezit sa fie baiat cuminte ... " mormaie Erika. 

    Am intrat pe usa localului, unde era clar mai linistit decat locurile galagioase in care Paul isi face veacul. 

Ne-am asezat langa restul trupei, fara sa mai fiu nevoita sa-i fac Erikai cunostinta cu toata lumea, pentru ca deja ii stia. Dar de curand, un baiat de 19 a intrat in gasca. E chiar foarte de treaba ! Erika trebuie sa-l cunoasca ... 

Perfect !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum