-Capitolul 26-

5.2K 216 7
                                    

    Vantul imi sufla in fata, iar eu nu stiam daca lacrimile sunt din cauza puterii cu care imi insufla  in fata sau faptul ca iar plangeam. 

  Imi sterg lacrimile si inaintez spre magazinul ce nu era la asa mare distanta de complex. La intoarcere, ma uit in portofel si-mi dau seama ca nici bani de buzunar nu am mai primit si abia imi mai ajung sa trec strada ... 

Ajung sus si pe telefon vad un apel pierdut de la Zoe. O sun inapoi. 

"-Alma ! " ii aud vocea impacientata. 

"-Hei, Zoe. S-a intamplat ceva ? " 

"-Da ... Adica am auzit de matusa Eva. " 

"-Zoe ... Nu vreau sa ma intorc. " spun si izbugnesc in plans. 

"-Stai calma, tata a imprumutat-o pe mama ta, dar cat se poate, intelegi ... "

"-Da, multumesc ! Mereu ne-ati fost alaturi. " 

"-Hai Almita, nu mai plange, ca ma faci sa plang si eu. " 

"-O sa incerc ... O sa vad ce fac. " 

"-Haide, ai grija de tine. " 

"-Si tu. " ii spun si inchid. 

  Ma trantesc pe canapea si imi afund capul in palme, gandindu-ma la ce trebuia sa fac. Am 20 de ani, nu ar trebui sa depind in totalitate de mama ...  

Ma imbrac intr-o rochita de vara alba cu flori mari si colorate si incalt o pereche de pantofi stiletto rosi si imi las parul drept si lung pe spate. Ma machiez usor, imi iau geanta si plec spre facultate. O sa-mi inghet anul si o sa plec in Buffalo s-o ajut pe mama. 

In drum spre facultate, cat eram in autobuz, tot ma gandeam ca nu ma lasa inima sa-mi inghet anul ... Dupa ce-am muncit atat si ah ... 

  Eram ajunsa in fata facultatii si ma uitam la ea, iar lacrimile erau gata sa imi distruga machiajul. Nu, nu pot sa-mi inghet anul ! Sunt o lasa .... 

Pana la urma, imi iau inima in dinti si intru pe holuri facultatii, batand sfioasa la usa directorului. 

Dupa ce am vorbit cu el si am rezolvat tot, m-am intors acasa, plansul nedandu-mi pace. 

"-Mama ... " oftez printre lacrimi  si o sun. 

"-Scumpo ?  " raspunde ea imediat. 

"-Mama, vin acasa. " 

"-Nu e nevoie, o sa-ti virez bani in cont sa-ti platesti tot ce e nevoie. " 

"-Nu, sa nu faci asta ! Vin pentru o saptamana acasa si vedem cum ne descurcam, bine ? " 

"-Bine, puiule. Iti trimit bani de drum ? " 

"-Nu ... Am eu. " ii spun, mintind-o. Nu ne permiteam sa mai strice nici macar un dolar, mai ales ca biletul de avion nu era tocmai ieftin. 

"-Bine, te astept. " 

   Inchid telefonul si imi pun haine intr-o mica valiza, cat sa-mi ajunga. Trageam agale pe holuri valiza, cand dintr-o data inima era gata sa-mi sara pe gura afara ; il vazusem pe Paul ... 

   Imi musc cu putere buza de jos si vreau sa trec pe langa el fara macar sa ma uit, dar el ma prinde de incheietura. 

"-Alma, unde pleci ? " 

"-Ce-ti pasa ? " spun acida, smulgandu-mi mana. 

"-Alma ... " 

"-Plec in Buffalo, am iesit din familia ta, fericit ? " spun si trec pe langa el, inchizandu-i usa de la lift in fata. 

Perfect !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum