Eu si Alma ne-am apucat sa aranjam toate lucrurile ei care mai putin si imi faceau camera neincapatoare. Oricum hainele ei imi ocupau dulapul, ale mele avand doar un coltisor.
"-Arata perfect. " spune Alma, asezand o poza cu mine, ea, Erika si Edi pe noptiera de pe partea ei.
"-Macar am loc sa trec. "
"-Amuzantule. "
-Peste o saptamana-
Totul era atat de bine, eu si Alma intelegandu-ne cat de cat ok cu impartirea spatiului la comun. Dupa ce aseara am stat pana la 4 cu totii, dormeam ca un pui, cand o aud pe Alma din baie tusind.
"-Alma ? " strig din pat, fiindu-mi lene sa ma ridic.
"-Acum vin. "
"-Esti ok ? "
"-Aha. " imi zice, iesind din baie.
"-Esti palida. " spun si ma ridic.
"-Sunt bine, doar sa iau o pastila. "
"-Si ieri ai facut la fel. Poate ar trebui sa mergi la doctor. "
"-Paul, sunt bine. " zambeste, mangaindu-ma pe obraz.
Oftez si merg sa fac un dus.
-Perspectiva Alma-
Nu eram deloc bine. Asta e a doua zi in care vomit aproape tot ce mananc, am dureri de cap insuportabile, burta si de dimineata am scuipat chiar si sange.
"-Neata. " imi spune Erika, care facea omleta, iar mie mi s-a intors doar de la miros.
"Esti in regula ? "
"-Da, merg la facultate. "
Nici nu am mai dat ochii cu Paul de cand am plecat de acasa, iar eu oricum am plecat de la ultimele doua cursuri pentru ca ma simteam de parca as fi fost in flacari.
"-Paul, unde esti ? " il intreb la telefon, sprijinindu-ma cu o mana de perete.
"-Scuze, am uitat sa-ti las cheia azi-dimineata. Vin in 5 minute. "
Las telefonul si inchid pentru 5 minute ochii.
"-Alma ... Alma, ridica-te. " il aud pe Paul, care incerca sa ma ridice. Habar nu am cum am ajuns sa stau in fund pe hol, pe jumatate lesinata.
"-Nu pot. " mormai si chiar nu puteam. Ma apucase un frig pe care il simteam in toate oasele de parca as fi in Alaska.
Paul ma ridica in brate, ca pe un copil mic, punandu-ma in pat.
"-Arzi. "
"-O sa fiu bine, Paul. "
"-Alma, nu te incapatana, haide la doctor. "
"-Nu, vreau sa dorm. " zic si inchid ochii, caci oricum eram adormita deja.
-Perspectiva Paul-
O priveam cum dormea si abia dupa ce Erika ii pusese comprese cu apa ii scazuse temperatura.
"-Cat e ceasul ? " mormaie, frecandu-se la ochi.
"-21:00. "
"-Sunt mai bine. " spune si pe mine ma bufneste rasul.
"-Erai aproape lesinata cand te-am gasit pe hol si ai avut febra ore intregi si imi spui ca esti bine, Alma ?! "
"-Dar chiar sunt, Paul. "
"-Stii ca vreau doar sa-ti fie bine, nu sa ne certam. "
"-Stiu, dar nu-ti fa griji. " imi pune mana in par, sarutandu-ma.
CITEȘTI
Perfect !
RomanceEa-o fata responsabila , menita sa-si faca un viitor , stabila si sigura pe propriile decizii . El-un om arogant , care nu e capabil sa iubeasca , cu replici acide , hotarat oricand sa castige o confruntare !