Din nou, aveam acel noroc chior pentru ca nu era asa tarziu, iar autobuzele inca circulau. Doar ce ajung in statie si un autobuz opreste, iar eu urc grabita.
Iau loc pe un scaun, observand ca eram doar eu, soferul si o batranica in autobuz. Am facut 10 minute pana la complex, iar la coborare il platesc pe soferul trecut de 50 de ani si urc scarile enervata.
Nu pot sa cred ca am acceptat sa merg !! Ca sa ce, sa mi se urce si Carla in cap ? Daca stiam ca are vreo legatura cu Paul, nici nu voiam s-o cunosc.
Deschid usa si intru in apartament. Ma voi schimba si voi sta in pat cu nasul in televizor pana ma va lua somnul.
-Perspectiva Erika-
Ma uitam in jur, incetand din a mai vorbi cu vreunul dintre prietenii lui Paul, care erau oarecum interesanti si amuzanti.
M-am ridicat de pe canapeaua aia, cautand-o pe Alma. Il vad pe Edi si merg spre el.
"-Hei, Edi ! "
"-Hei, Erika ! "
"-Ahm, nu ai vazut-o pe Alma ? "
"-Mi se pare ca a plecat ... "
"-Multumesc ! " ii spun si ies grabita din club.
O apelez pe Alma, dar nu raspunde. Eram asa nervoasa, imi sareau toti dracii ! Eram sigura ca a plecat din cauza lui Paul ... iar. Stiu ca nu era cel mai potrivit loc din care puteam lua un taxi, dar aleg sa o fac, chiar daca nu obisnuiam sa fac asta, pentru ca Paul imi tot spunea chestii despre taximestristi nebuni si toate cele .
Ma urc si-i spun adresa. Imi las capul pe bancheta si inchid ochii doar cateva secunde, ca mai apoi sa-i deschid si sa realizez ca taximetristul o lua pe alta parte, parte unde stiu eu ca duce la periferia orasului, unde erau niste fabrici si hale abandonate.
"-Ma scuzati ! " spun, dar soferul nu se intoarce. "Ma scuzati !! " rostesc mai cu putere si-mi varasc capul intre scaune.
"-Da ?" raspunde intr-un final soferul care nu era trecut de 30 de ani.
"-Asta nu e drumul care duce spre casa mea. Ma puteti lasa aici ? "
"-Stiu ca nu e drumul bun. " spune degajat, iar eu scot rapid telefonul.
Vreau sa-l apelez pe Paul, dar soferul spune nervos:
"-Pune telefonul in geanta. "
Ma speria tonul lui, asa ca aleg s-o fac. La naiba cu Paul si dreptatea lui !
-Perspectiva Paul-
Dupa incercarile mele de a scapa de Carla, am reusit. Merg inapoi, avand de gand s-o iau pe Erika si sa mergem acasa, dar sa vezi ca ea nu era acolo. Daca eu o mai iau cu mine, sa ma spanzur mai bine !!
"-Edi, unde a plecat sor-mea ? "
"-Ahm, o cauta pe Alma, a iesit dupa ea. "
Bun, o cauta pe amica ei, ce sa spun ! Ies nervos, cautand-o cu privirea, dar nici urma de ea sau de prietena ei. Pun mana pe telefon si o apelez, dar imi da ocupat. Ciudat ... O mai apelez de doua ori si tot acelasi raspuns.
Vedea ea ! O sun pe mama, dar nu-i dau de banuiala ca nu o am pe Erika cu mine, ca ma va omori .
"-Buna, dragule. "
"-Hei, mama, ce faci ? "
"-Voiam sa ma pun sa adorm, voi ce faceti ? " a spus "voi", clar Erika nu-i acasa.
CITEȘTI
Perfect !
RomanceEa-o fata responsabila , menita sa-si faca un viitor , stabila si sigura pe propriile decizii . El-un om arogant , care nu e capabil sa iubeasca , cu replici acide , hotarat oricand sa castige o confruntare !