-Capitolul 10-

6.5K 268 2
                                    

   Mi-am lasat geaca pe cuier, trantindu-ma de-a lungul pe canapea.

"-Paul ? " 

"-Hm ? " mormai, iar Erika se intinde langa mine. 

"-De ce ai vrut sa plecam de fapt ? " 

"-Pentru ca nu ma simt bine. " 

"-Minti. " 

"-Mint ? " 

"-Da, minti. M-as apuca sa spun de ce am plecat intr-adevar, dar sa cadem de acord ca nu m-am prins. " 

"-Tu, inteligenta mica ! " ii spun si ii inconjor umerii cu bratul. "Cadem de acord. " 

         -Dimineata- 

Ma trezesc tot pe canapea, tot langa Erika, doar ca eram acoperit pana in gat cu o patura, iar Erika era aproape astupata. Probabil mama a facut asta ... 

  Ma ridic usor si pornesc spre camera mea, unde pe telefon vad nenumarate apeluri pierdute de la Carla si Edi. Fata aia imi sta pe creier ! 

 Hotarasc sa o las asa si sa fac un dus revigorant. Dupa ce ies din dus, doar ce apuc sa ma imbrac in ceva comod, ca iar imi suna telefonul. 

"-Da, Carla ? " 

"-Unde naiba iti ti telefonul ? " 

"-Sa nu spun acum ... "

"-Am incercat toata noaptea sa dau de tine, trebuia sa ne vedem. "

"-Am fost ocupat. " 

"-Cu ce ? " 

"-Tu chiar insisti sa afli ? " 

"-Da, Paul ! " 

"-Coboara tonul Carla. Am fost ocupat cu ziua surorii mele. " 

"-Serios, si eu nu contez ? " 

"-Mai mult ca ea, nu. Mai bine incheie discutia pana nu spun ceva ce nu-ti convine. " 

"-Bine, bine." 

"-Asa. Mai vorbim ! " 

"-P... " vrea ea sa spuna, dar ii inchid. 

     -Perspectiva Alma- 

Asa mi-a trecut toata ziua, stand inchisa in casa. Am vorbit cu mama, cu Zoe si m-am uitat la filme. Las laptopul pe pat, cand imi aud telefonul sunand. 

"-Da ? " 

"-Hei Alma, ce faci ? " 

"-Doar ce am terminat un film. Tu ce faci ? " 

"-Ma plictiseam ... Aseara nu am prea apucat sa terminam seara, vrei sa vii la o petrecere ? " 

  Pff ... As intreba cu cine, dar nu cred ca stia ea alta persoana infara de fratele ei drag, care o tine din petrecre in petrecere sau din club in club.

"-Mda, sa zicem ca vin. " ii raspund, desi stiam ca sigur vine cu Paul. 

"-Bine, intr-o ora sa fii gata. " 

  M-am apucat sa ma imbrac, hotarand sa-mi iau o fusta neagra cu talie inalta, cu un maieu alb si un cardigan gri. Mi-am prins parul intr-o coada de peste pe-o  parte, lasand cateva bite sa-mi contureze fata. 

   Am incaltat botinele mele negre cu toc gros preferate si eram intr-un final gata. Cand sa ies, Paul deschide usa cu putere, uitandu-se la mine lung. 

"-S-a intamplat ceva ? " 

"-Aaa ... Nu ! " spune rapid, facand stanga imprejur si lasandu-mi loc sa ies. 

Perfect !Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum